onsdag, desember 09, 2009

8 desember

Det er åttende desember idag. Idag er det åttende desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er åttende desember idag.

Idag va d tid for barseltreff ijen. Eg syns d e lenge siden sist, selv om d ikje e d. D e så kjekt å ver me dider damene å ungene :) Å eg må sei at eg syns d va heeerligt å bare gå rett ud dørå, å spasera opp t na Stine-mor, uten å gå milevis for å komma fram :) Å denne gangen va trultemor åg me, hu pleie eg som regel å parkera hos besta når me e hos Stine, men denne gangen fekk hu verme :) Hu sovna faktisk i vognå på veien bort. Kl. 11.15!!! Å hu sov i 2 timer!! Då vekkte eg na.. Merkelig..
Me hadde d jilt iallefall!!
Huske ikje så mye av resten av dagen..
AE e så tullete for tiå når me ska legge na. Så ikveld når eg sko sjekka på na, så hadde hu åpna dørå på gløtt å slått på lyset! Men hu hadde lagt seg i sengå å låg å sov når eg va oppe for å kikka.. Løgnass-jentå ;p

2 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

d e gått du har fonne ein kjekke jente jeng :)
Å kan tenka meg d va deilig å bare konna GÅ opp, ikje kjøra t Besta å parkera å så gå, hehe :)
Kjekt at AE fekk værme denne gangen :) Men ska sei hu sovna tidlig, hehe :p

E hu umulige å legga ennå? elle bare tulle hu itte dokk har gått? :)

10 desember, 2009 07:19  
Blogger Brit Og Stian said...

Ja, d va deiligt :)
Off, ja.. idag hadde hu sjikkelig anfall på badet.. blææ.. hb d går øve snart..

10 desember, 2009 20:55  

Legg inn en kommentar

<< Home