onsdag, november 11, 2009

Ka skjer??

Eg vett ikje ka så går av meg.. Eg vil bare ha knask å gøsj for tiå.. Går å spise på sjokolade i kjøleskapet (så eg egentlig ikje syns någe særlig om før rett før fødselen t Johannes), ostepop, kjeks, karameller.. Namnam, må ha d heila tiå. Har ikje merka någe på at klenå har blitt stramere, men d e jo ikje sunt uansett.. Har tenkt lenge på om eg ska prøva meg på ein lavkarbo-livsstil. Men d går jo ud øve resten av familien åg, pluss at eg e jo så glae i karbohydrater!! Hehe :) Me får se ka eg jørr. Foreløpig får eg bare skylla på at eg tømme skapene t me ska flytta ;)

Hæ?? Flytta? Har eg ikje sagt det?? Me har kjøpt hus ::)) Ein tomannsbolig i Kalamyrryggen, rett oppforbi Betel. D e dobbelt så stort så d me hadde før, 3 soverom, 2 bad, loftstua, eget vaskerom. Ååå d ska bli godt å komma inn i våras eget ijen, å ner t sivilasjonen ijen :) Ska bli kjekt å se på bilder på veggene ijen! Å d å gå tur, gå på lekeplass, å gå hjem ijen t å laga middag, d ska bli godt. Åsså litt bedre lydisolert mellom nærmeste nabo ska åg bli godt (her kan me jo faktisk hørra KA di snakke om)..
Overtagelsesdato e 1 desember, så då blir d litt maling å jørr klart rommå t di små, så e d bare t å flytta inn ::)) Blir ei stress førjulsti iår åg, sånn så ifjor. Men eg hb d ikje blir så voldsomt stress. Eg vil ha ei rolige å koselige jul iår. Me julatre!! Jippiii ::))

9 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

hehe, sånnein periode hadde eg åg, tror aldri eg har spist så mye sjokolade så eg jor då! Eg blir vanligvis kvalmen itte ei ruta, men i den perioden så svelgte eg sjokolade på høykant! Trodde eg sko se ud så ein ball t slutt, men heldigvis jekk d øve :D

Eg glede meg t dokk flytte ner! Så når eg ska besøka dokk så kan eg bare gå ner :) Åsså kan eg komma å henta di to små å gå tur me di uden å dø av anstrengelse å mangel av kondis på vei jem :)
Men får håpa at alle tar i et tak så me sleppe ei stressa jul :)
Glede meg så masse t desember å julastemning, åsså t julaverkstede her på jobb :) Ei magiske tid me går inn i nå asså :D

Ellers så ser eg fram eg komme jem t dokker å kalkun idag, mmm :D:D

13 november, 2009 07:22  
Blogger h said...

oi, så kjekt! :) gratulera så mye med nytt hus! :) hørtes herligt ud, eg og har lyst på hus.! :)

13 november, 2009 14:36  
Blogger Brit Og Stian said...

Tante Trine: Off, ja.. får håba d går øve.. e ikje bra å trykka i tryne kver gang er får sjans :s

Ja, d hadde vært kjekt me hjelp me innflyttingå, men me har jo fått så mye hjelp at eg tørr nesten ikje spørr, hehe :) Men me ska forhåpentlig ikje fiksa så mye før me flytte inn. Må mala litt på soverommene t di små. D gleeede eg meg t ::)) -Åsså må me jo laga goe julastemning :)

Det va heilt FANTASTISK me kalkun idag! Mamma e den beste kokken, altså :) Å d va kjekt å ver me dåkke ijen, selv om d ikje blei så lenge. Å lillebror hadde nok godt av den goe lufteturen han fekk av tante :)


Gry! Så kjekt å se deg her inne! Eg trodde du hadde gitt opp bloggeverden.. Hb der komme någe inne hos deg snart :)
Hadde vært kjekt å trefft deg ijen. Har du lyst å komme ud ein tur når me har komt oss inn i huset? :)

13 november, 2009 20:02  
Anonymous Tante Trine said...

Hehe, du vett me alltid e me å hjelpe, bare kjekt d :) Ska bli kjekt å få dokk ner ijen :)
Goe julastemning må me få t, glede meg så masse t d! :D nå e d bare 12dager ijen av november :D

Ja, den kalkunen va ubeskrivelig goe!! NAM NAM! Bare synd at du blir mette liksom..:s
D va bare koselig å gå tur me Johannes, han va så søde i den altfor stora vognå:)) Så fekk eg trimma av litt kalkun åg ;)

Nå glede eg meg t jentekvelden vår idag!! *Dirty Dancing* :D

18 november, 2009 06:58  
Blogger Brit Og Stian said...

Så kjekt :) Me trenge hjelp t både maling å passing av unger. Åsså flytting :) Å passing av unger ;P

Eg åg glede meg!! Ska eg ta me någe? Eller snylte me på mamma, hehe ;)

18 november, 2009 13:39  
Anonymous Tante Trine said...

Eg jør alt eg, hehe :)

Hmm..me kan sikkert bare snylta litt av mamma? elle? hehe :p

18 november, 2009 15:19  
Blogger BøllaBJ said...

Gratulerer med nykjøpt hus. Gratulerer og med valg av bredbåndsleverandør, dere vil snart motta tilbud fra oss per mail, var litt usikker om dere ville hente dekoder på Mariero (åpent alle hverdager) eller Tronsholen, Sandnes (åpent 0730-1500 tirsdager og fredager), dere kan svare på dette i mail.

19 november, 2009 09:14  
Anonymous Tante Trine said...

Hahahaha :p

19 november, 2009 10:50  
Blogger Unknown said...

Haha, BJ! Levere dåkk ikje personlig? ;P

19 november, 2009 20:53  

Legg inn en kommentar

<< Home