mandag, desember 07, 2009

6 desember

Det er sjette desember idag. Idag er det sjette desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå det er sjette desember idag!

Idag her min kjære bursdag :) Han blir 29 idag. Snart e an ein store gutt :)
Dagen idag har gått t å jørr ting i huset. Stian bygge kommoder å spikre fast lister. Å eg prøve å holda styr på ungene mellom kassene, eskene å sekkene me ting og tang. Prøvde å pakka inn litt julegaver, men trultemor hadde åg lyst t å verme, så då blei d ikje heilt sånn så eg hadde lyst at di sko se ud, så då pakkte me d bare vekk ijen ;p
Bestemor kom på dørå å tog me seg ungene ein liden tur ud, å d satte me alle stooor pris på! Ungene fekk lufta seg å gått på lekeplass. Å så jekk di hjem t besta å spiste litt julekaker :) Å eg fekk vaskt udav kjøkkenskapene sånn at eg kunne begynna å setta ting påplass. (Nei, han har ikje vaskt ud itte seg. Å hvis han påstår at han har d, så ville iallefall ikje eg ansatt han som vaskehjelp!!)

Gratulere så masse me dagen min kjære!!! :-*

1 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

hehehehe, du e så fine Brit! :)) Gavane blei ikje såå fine, så då pakke me di vekk t hu har lagt seg, hehehe :))

Slakkingen så ikje har vaska itte seg, gir dokk dobbelt arbeid!!
Men nå bjunne d vel å komma seg litt, fått opp kommoder å bjunt å setta ting inni på kjøkkene :)

*Gratulere me dagen Stian* :))

08 desember, 2009 07:43  

Legg inn en kommentar

<< Home