fredag, desember 04, 2009

4 desember

Det er fjerde desember idag. Idag er det fjerde desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er fjerde desember idag.

Idag har me åg vært i huset. Men d e jammen ikje lett å mala eller få gjort någe i d heila tatt når ungene springe rundt føttene på oss.. Prinsesså ville jo åg verme å mala, å d blei litt sotling.. men men, eg tror d jekk bra. Nå e me jaffal ferige me å mala begge barnerommå, å d e godt. Men problemet nå e å fjerna heile maskeringstapen. Den sitte jo kjempegodt fast :(

Målet e å flytta masse ting imårå, så får me se om me sove der allerede fra imårå av, eller om me utsette d t søndag.. Får se..

Eg ser at Trine ikje har vært på jobb idag, for der e ingen kommentar på gårsdagen, hihi ;p
Go bedring t deg vennen!! Store kos!

3 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

dokk har brukt feil tape, må bruka ein så e lettare p ta av :)
Tenke at Anna Elisabeth syns d va kjekt å mala ja, hehe :)

Takk for d, kjenne eg ikje e friske ennå, går sånn opp å ner :(
Å denne ukå håpte eg å jobba masse overtid, koss ska d gå me dette håve?

07 desember, 2009 08:23  
Blogger Brit Og Stian said...

Ja, eg tror hu syns d va kjempekjekt å mala :) Men d va nok ikje så kjekt å ha ein hysteriske pappa, å ei hysteriske mamma så passte på kver minste beveglese hu gjorde me kosten, hehe :)

Daka, e du ikje blitt goe ennå? :( Hb d går øve me ein gong, så du sleppe å ha d sånn. D e jo snart jul, me ska jo kosa oss nå :)

07 desember, 2009 21:37  
Anonymous Tante Trine said...

Hehehe, stakar..kan tenka meg dokk hadde nervene i take når hu hadde malakosten i håndå :p

Ja, nå MÅ eg bli friske, eg vil nyda denne deiliga tiå!! E leie nå..:(

08 desember, 2009 07:39  

Legg inn en kommentar

<< Home