lørdag, desember 05, 2009

5 desember

Det er femte desember idag. Idag er det femte desember.Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er femte desember idag.

Ja, d e helg. For Trine har ikje vært på jobb å sjekka bloggen min idag heller ;p
Eg fekk sova litt lenger i mårres av Stian. Trultemor holdt sjau inått, så d va ikje mye søvn eg fekk. Å eg følte meg ikje någe goe når me sto opp. Hadde eindel hjertebank når eg va oppe inått, så eg tror d har tatt litt på kreftene :(
Me reiste t Megaflis for å kjøba dusjkabinett. Ett di har på tilbud, men di va utsolgt, å fekk di ikje inn ijen før om ein mnd :s Men me kan jo dusja på veggen imens. Ittepå jekk me t Ikea. Der va faktisk ikje sååå mye folk så ein sko tro.. Fekk kjøpt innredning t garderobeskapet våras å litt småting.
Ittepå va d hjem. Trine va så snille å tilbudte seg å passa di små. Så eg fekk fjerna litt tape på AE sitt rom. Stian hadde me seg søskenbarnet sittå flytta di store tunge tingå våras.
Så nå, itte ein laaaange dag, å laaange kveld, har me komt oss i hus. Så nå blir d fussta nattå me ska sova her :) Spennende :)
Har tatt litt bilder idag. Lillebror får smaga på yoghurten t storesøster. Å d likte han kjempegodt! hihi :)









Resten av familien min e å ser på Keth så danse ballett på Sandnes kulturhus. Eg sko jerna vært å sitt på. D e jo så fint me ballett!! Eg drømme om eg eg ska få komma å se når lilla jentå mi danse ballett :)
Hb alt jekk fint, å at Keth ikje va så nervøsen! Eg e sikkert på at hu va kjempeflinke!! Glede meg t å hørra om d :)

3 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

hehe, ja, nå har d vært helg :)) Men nå e d mandag, så nå har eg svart på alle dagene :p

Dumt dokk ikje fekk tag i dusjkabinet då..har di tilbude om ein mnd åg? elle va d fast billig pris?

Eg må nesten komma ner å se koss dokk har fått d! Så kjekt at dokk har komt dokk inn nå, håpe dokk får slappt av nå så dokk kan nyda flotte desember :)

Eg ska ha AE me på juleverksted idag, glede meg masse :)

Keth va kjempeflinke! d e så fint..sitte me tårer i øynene vettdu :)

Syns d e domt at Hege har slutta, men glede meg t eg kan se Anna Elisabeth på scenen :D

07 desember, 2009 14:05  
Blogger Brit Og Stian said...

Hihi, velkommen tebage :)
Ja, d e kjekt at me har komt oss inn, men der e maaaasse ijen å jørr :s
Bare kjekt om du tar ein tur ner å hilse på oss :)

07 desember, 2009 21:39  
Anonymous Tante Trine said...

Tusen takk, hehe :)
Hm..d blir nok ikje denne ukå, blir bare masse overtid nå, må jobba inn litt t eg ska ha fri i julen :D *gleeede meg* :))

08 desember, 2009 07:37  

Legg inn en kommentar

<< Home