torsdag, desember 03, 2009

3 desember

Det er tredje desember idag. Idag er det tredje desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er tredje desember idag.

Idag reiste me ner t besta å besten, for di sko passa ungene mens eg va på Sandnes ein liden tur. Fekk handla litt gaver, så nå minke d ;)
Ittepå va d jem å spisa middag, bada ungene, få di iseng. Å så va Hege så snille å ville sitta barnavakt for oss, så me fekk malt andra strøket på AE sitt rom. Me kunne begynt å malt farge på J sitt rom, men malerutstyret va fremdeles litt bløtt, så me tog ikje sjansen.
Ett skritt nærmere innflytting ::))

1 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

se d, komme seg nå :)
Nå e d bare å få ner alle eskene å sofaen å sengå, hehe. Ska bli godt når dokk e komt i hus, så dokk kan bjunna å nyda julen :)
Eg stoorkose meg :)
Sjøl om eg bjunne få panikk for eg ikje e ferdig me julagavene :p

07 desember, 2009 08:17  

Legg inn en kommentar

<< Home