onsdag, desember 02, 2009

2 desember

Det er andre desember idag. Idag er det andre desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er andre desember idag.

Idag sko me t oldemor på Snøde (min farmor). Me sko reisa itte frokost, men som vanlig e der allti någe så komme iveien. AE ville ikje tissa på pottå, så d tog evigheter før der kom någe.. "ingenting tiss.." Å J bæsja, så han måtte skiftas på på veien ud..
Men me kom oss fram, ein time seinere enn planlagt. D va veldig koselig. Har ikje vært der på altfor lenge (tørr ikje sei kati sist eg va der). Besta å besten va me, å oldefar (min farfar) kom og! (Di e skilt). Å d va åg koseligt :)
Itte me hadde komt hjem, kom tante Trine å tog me ungene t Lekeland på Forus. D va nok kjempekjekt for di. Eg fekk hørra någen løgne historier :) Åsså fekk mamma å pappa jobba litt imens.
Ittepå reiste eg å Trine ner i huset,mens Stian satt hjemma, å malte. Så idag har me malt 2 strøk på J sitt rom, å 1 strøk på AE sitt rom. Eg e veldig fornøyd me innsatsen, å takke Trine for hjelpå!! Både på dagti me ungene å på kvelden me meg å malingen. TUSEN TAKK!!! "We'll meet again.. don't know where, don't know wheeeen..." :)

Nå spise eg kveldsmat (pomfri, hihi) å ska gå å legga meg. Hb håndå mi e bra igjen å klar t å mala mer imårå!

2 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

hehehe, "we'll meet again.." :D

Eg åg ville vært me t Farmor, d hørtes så koselig ud når alle va der :)

Me hadde d kjempe kjekt på lekeland, bare synd d va så mange bursdager :s Men me fekk ud ein del energi, t å me Johannes svetta, hihi :)

Å meg å deg hadde d jo løye me malingå, me va ganske effektive, fekk tatt to rom på onna 1,5 timer, veldig bra :))

Håpe håndå di e fine ijen idag, så du kan mala di siste veggene ;)

PS: kalenderen din e ikje kjedelige, å Bjørnar bomme når han kalle d "hverdagsliv" hehe :)

03 desember, 2009 11:47  
Blogger Brit Og Stian said...

Takk for d :)
Håndå mi va bra ijen idag, men kjente d godt når eg bjunnte å mala ijen, hehe. Men d jekk fint ;)

03 desember, 2009 22:10  

Legg inn en kommentar

<< Home