tirsdag, desember 01, 2009

1 desember

Det er første desember idag. Idag er det første desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er første desember idag.

Ja, då va d desember igjen, å tid for den årlige tradisjonen min: kalender :)
Me øvetog huset idag :) Der va steinkaldt!!! Han hadde ikje bodd i d på nesten 2 mnd, å hadde ikje satt på någe varme (-som han fekk beskjed av megleren om å jørr) så d kunne vær leveligt der inne for selve overtagelsen.
Mamma va så snille å passte di små på morningen, å litt udpå dagen. Trine sko sitta barnavakt itte me hadde lagt di, sånn at me kunne reisa ner å teipa å mala. Men d va ikje heilt sama planen t ungene. Di slo seg heil vrange. Han minste sovna av utmattelse itte ein time, mens storesøster holdt ud litt lenger.. Så då va der ingen vits i å holla stakkars syge Trine her..
Så nå sitte eg her, aleina å e småSURE. Å Stian e nere å hive av litt ting så han hadde gjort klart.
Dritt!!

2 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

Jippi!! Der kom kalenderen eg har gleda meg t :))

Gratulere me overtaglesen :) Men dokk fekk ikje jort så mye igår nei, d va jo dumt...Håpe dokk får jort masse idag di timene eg har di små me t lekeland :))

Blir ein stressa jul d her, masse stress jemma me mamma å keth å sånt..off, bare få dokk inn i hus å Keth ferdig me balletten så blir d nok bedre...:)

*glede meg t seinere* :)))

02 desember, 2009 11:10  
Blogger Brit Og Stian said...

Så kjekt at du glede deg t kalenderen min, hehe :) An e jo ikje så spennende, då.. Bjørnar kalle an jo for Hverdagsliv, hihi.

Ja, eg seie d sama; få jort alt stresse, så kan me kosa oss masse ittepå :)

02 desember, 2009 22:47  

Legg inn en kommentar

<< Home