tirsdag, desember 22, 2009

21 desember

Det er tjueførste desember idag. Idag er det tjueførste desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er tjueførste desember idag.

Eg huske ikje så mye om denne dagen (selv om eg skrive d bare ein dag forseint..)
Men eg huske at eg va me Trine, mamma, Hege å Keth på Kvadrat når di hadde nattåpent. Me koste oss å såg på di andre så stressa. Der va ganske mange syns eg. Å mange så hadde me seg små unger som burde vært i seng.. stakkars..

Jo! Me ska ha Lyse. Pga oppsigelsestid me hadde på RiksTv å Ice internett, så har ikje Stian bestillt Lyse tv å internett før 30 desember. Men me har et problem. Me får ikje kontakt me antennen på Li, så me får ikje inn tv. Ja, me har vært uden tv så lenge me har bodd her. D har egentlig gått greit, iallefall i den fussta tiå, for då brukte me kveldene på å pakka ud. Men nå e d begynt å bli ganske så kjedelig. Itte litt masing fra meg skreiv Stian ein mail t ei dama inne på Lyse. Tiå jekk, å hu svarte ikje.. Tiå går ganske seint uden tv.. Å idag va d nok venting for min del, då har me nesten venta å ei uga. Eg tar ein privat telsefon t BJ så jobbe der. Å han ordne opp me ein gang! Han e fantastiske!! Stian fekk henta dekoderen rett itte jobb (han brukte rektignok ein time fra Jåttå t Mariero for å hentan, då..), å så sko me få tv å internett imårå. Tenk ju, BJ!!! :)

1 Comments:

Anonymous Tante Trine:) said...

D va sååå koz å gå på kvadrat å se på alle så stressa, å tenka at eg va ferdig + eg har feri!! haha :p

Men så snille BJ e, fikkse alt på minutte :))

Må jo ha tv i julen, mange koselige filmer så går då ;)

04 januar, 2010 09:17  

Legg inn en kommentar

<< Home