tirsdag, desember 15, 2009

14 desember

Det er fjortende desember idag. Idag er det fjortende desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er fjortende desember idag.

D blei lide søvn inatt for d blei ein seine kveld igår.. Å ungene va ikje någe særlig blie i mårres di heller :( Me sko skynta oss me stellet å frokosten for me sko i den åpne bhg idag. Me sko treffa Fredrik å mammaen å lillebror. Men d jekk jo aldeles ikje sånn så mamma hadde håpt på å planlagt. Me brukte 2,5 time istedenfor 1,5 time. Me fekk ikje komt oss avgårde hjemmafra før u va nesten halv elleve.. å samlingå begynne kvart på. Så d va nesten ikje vits i.. Hadde eg ikje hatt ein avtale, så haddeeg nok droppa d. Hverken meg eller ungene va någe blie..
Men når me kom fram, så va d litt kjekt alligavel. Å AE fekk jort litt alligavel. Hu lagte til å me et fint julakort me lim å paljetter. D va kjempefint.Å eg spørte om d va mamma så sko få d. Men nei, d va besta så sko få d, hehe :) Å bestemor blei så glae når hu fekk d!

Seinere på dagen kom moster Keth å tog me seg J i vognå. Å Stian tog me seg AE på lekeplass. Så då fekk eg litt ti t å rydda litt. D va herligt :)

NYTT 17 DESEMBER!
Eg glømte jo å skriva at eg fekk besøg av min kjære søster om kvelden!! D va så kjekt å få besøg :) Eg hb hu komme snart ijen, å at eg kan holda deg litt me selskab, å ikje bare rydda ;p -Klem!!

2 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

Hmm, d va denne dagen eg kom ner t deg, hehe :)
Hørres stress ud å få me begge ungene, men e nok kjekt når dokk e framme :)
AE syns nok d e kjekt å laga ting å leka me ungene :) Eg har ennå ikje sitt d hu lagt :s *Rive meg sjøl i øyra* :p

16 desember, 2009 13:32  
Blogger Brit Og Stian said...

Hæ?? Eg måtte sjekka: Har eg ikje skreve om at du kom påbesøg hos meg om kvelden?? Herligheden, nå føle eg meg kjempetaide :s Eg så syns d va så kjekt!!
Egska fiksa på d ;)

16 desember, 2009 19:36  

Legg inn en kommentar

<< Home