tirsdag, desember 15, 2009

13 desember

Det er trettende desember idag. Idag er det trettende desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er trettende desember idag.

Idag sko Stian opp å vaska i huset på Li, så eg tenkte at eg å ungene konne joina tante Trine på Kvadrat idag. Men hu svarte jo aldri på meldingene mine.. Men eg hadde jo lovt AE at me sko reisa t Sandnes å kjøra di gule bilene, å eg hadde jo ikje lyst å reisa aleina :S
Men så sendte tante Hege mld å spørte om me sko på Intro idag. Så eg ringte na å spørte om hu heller ville verme på Kvadrat. Eg huske fra søndagsåpent på M44 så tapte me nesten penger på å holda åpent, så eg tenkte at der kunne jo ikje ver sååå mange folk på Kvadrat. Men jammen tog eg feil!!! Der va jo stappfullt på parkeringsplassene!! Til å me heilt nederst i parkeringshuset!
Fekk ikje jort så mye, men AE fekk iallefall kjørt den gule bilen sin. Så va d hjem å lalleti ittepå ;)
Takk tante Hege for at du va me oss! Å d va kjekt å treffa Tante Trine der åg! (Hu hadde ikje mottatt meldingene mine..)

2 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

eg har ennå ikje mottatt di meldingene dine! :( Teit!
Men d va kjekt å treffa dokk åg der, så slapp eg å gå aleina:) Di to små va så herlige oppi den gule bilen :) AE e så snille me Lillebror, han fekk sitta inni å kjøra litt :)

16 desember, 2009 08:34  
Blogger Brit Og Stian said...

Hihi, ja di e tøffe oppi der :)

16 desember, 2009 16:24  

Legg inn en kommentar

<< Home