lørdag, desember 12, 2009

11 desember

Det er ellevte desember idag. Idag er det ellevte desember. Alle store og små opp og stå, ut og gå. Det er ellevte desember idag.

Idag våkna eg t at Johannes hadde bæsja ud heile nattasen. Diaré. Å når eg målte tempen på an, så hadde han 38,7 i feber. Syns d va mye t å ver så tiligt om morningen. Då pleie jo kroppstemperaturen å ver låge.. Ittekvert, itte frokost, syns eg ikje an va så varme i pannen lenger. Men eg målte an forde, å då va an oppe i 39,1 ijen. Så då fekk an ein Pinex ijen før an la seg for å kvila litt. Han holde på me di jekslene sine, så eg lure litt på om d e di så plage an. Han har jo holt på me di same to i snart ein mnd, stakar.. å di har ennå ikje komt ijønå :(
Han hadde 38,4 når an sko leggas for kvelden.
Besten kom å satt barnavakt for oss sånn at me fekk reist ud t Ikea for å kjøba et spisebord t kjøkkenet. Me hadde egentlig valgt ud et, men når me kom fram, så va d større enn me begge huskte, så då beli me veldig itvil.. Men me fant et aent teslutt. Fekk satt d isamen, samen me 4 stoler åg, så d ska bli kjekt å spisa frokost på kjøkkenet imårå :)

3 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

D skakje ver greit å få tenner! Håpe di snart komme ijønå, så han kan bli friske ijen :)

Gratla me nytt bord! d va veldig fint! åsså likte eg idè'en din me den gjennomsiktige voxdugen, smart!

15 desember, 2009 06:38  
Blogger Brit Og Stian said...

Tanx :) Va veldig kjekt at du kom ner igår :) Hb du jørr d mer! (å at eg kan holda deg me selskab då ;P)

15 desember, 2009 19:35  
Anonymous Tante Trine said...

jaa, d va veldig kos, må ikje bli lenge t neste gang :))

16 desember, 2009 08:30  

Legg inn en kommentar

<< Home