fredag, juli 03, 2009

Bilderas :)

Har såde å kokkelura litt på PhotoScapen i någen kveller nå. Har ikje satt meg så mye inn i d (har ikje ti t sånt ennå ;P), så di e ikje så fancy.. Men men.. d e kjempekjekt forde! :)

Her har me tatt litt bilder av kjekkasen min når han spise grøt. Han ser ganske reine ud her. Men nå når han spise, så ska hendene i munnen, å så ska hendene rundt øve alt ittepå, så han ser ud så ein skiddgris, hehe :) Du kan sei d e litt av et prosjekt å vaskan ittepå. Håret, føttene, hendene, lårå, klenå, øynene, munnen, nasen.. grøt øve alt!






Her e gojentå mi! Hu e såå herlige! Så snille me lillebroren sin. Flinke t å tissa på pottå (har jo någen uhell av å t, men di telle me ikje me ;)), å snakke så ein foss. Hu sa jo knapt et ord før jul, men rett itte jul så va d nesten som någen trykkte på ein knapp! Nå får me na ikje t å tia stillt, haha, munnen går i ett sett :)



Kjekkasen min! Han e så deilige. Smile heeeiila tiå. Om han e sulten eller trøtte, så smile han. Han e smiledotten min :) Å pludre å drøse masse. Å sugle så ein helt!! Storesøster va ekstreme, men hanher øvegår henna! Faktisk! :S



Lillesøster mi Hege fyllte nettopp 16 år. Happy birthday to you sweety :) -Å pappa hadde bursdag dagen ittepå! Han blei 50 år. Dore dutt :)


Sol, sommer å iiiis ::))


Her ska eg gå tur me begge gullungene mine. Greit me søskenvogn når ein bare har to armen ;)





Trultemor elske å hoppa på trampolinen t Besta å Besten :)




Søskenkjærlighet <3

7 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

Her va dår mange fine bilder av gullungene :))
Syns du e knallflinke t å mixa sammen bilder, du må lera meg d ein gang :)
Du e flinke t å blogga åg, me tanken på den lilla tiå du har t overs..Stå på! Syns d e kjempe kjekt å lesa :))
Klemmer fra Trine :)

06 juli, 2009 06:45  
Blogger Lilli said...

Du er så flink atte!! med nydelig bilder av nydelige unger i nydelige montasjer!

07 juli, 2009 15:17  
Anonymous Anonym said...

va kjempe fine bilder.vil og lera meg sånn,men e ikje sikker på om me har sånn på pcen;)
forstår godt at dokk måtte kjøpa nytt sete når eg ser d bilde.han ser ganske store ut i d lilla sete!;)hehe..

therese;)

08 juli, 2009 12:04  
Blogger Brit Og Stian said...

Tusen takk alle tri :) Syns d e veldig kjekt å holda på me d når eg har litt ledige ti :)
-Therese: D e bare t å lasta d ner fra nettet. PhotoScape. D e gratis ;)
Å ja, han ser kjempestore ud i sete, hehe. Einaste så holde meg litt ijen på å skifta nå, e at han ikje kan sitta så godt sjøl ennå.. lige best når d helle litt bagøve.. Ka jørr dåkke me d lilla babysede dåkkas nå då? ;P

08 juli, 2009 21:44  
Anonymous Tante Trine said...

Har du d travelt Brit? Eg e inne å ser kver dag, men komme aldri någe mar, hehe :)
*D esje løye!* :)))

14 juli, 2009 07:33  
Anonymous christina said...

Knallflotte bilder av ungene :)

14 juli, 2009 20:54  
Blogger Brit Og Stian said...

*Isse løye Tit* haha! Hu e så deilige <3
Ska se om eg får lagt inn någe nytt snart ;)

16 juli, 2009 21:51  

Legg inn en kommentar

<< Home