fredag, juni 12, 2009

Mye så skjer her i heimen :)

På søndag va me i Kongeparken me jobben t Stian. D va koslig, men kaldt. Å så begynte d jo å pøsregna, selvfølgelig når me va heilt i feil ende av parken. Så me sprang mot bilen, eg me AE i ringslyngå, å Stian me J i MeiTaien. Stian me paraply, å eg trilla på ei tomme søskenvogn (som ingen ville sitta i) me regntrekk øve. Haha, kan tenka meg d va et syn :)
Itte me kom hjem, bretta eg någen kler. Så seie Stian t meg fra gangen: "Har du lagt merke t at J har fått ei tann?" HÆÆ?? Eg stappe fingen inn, å jo: der va der någen skarpe tagger ::)) Så nå må eg bjunna å ver redde for puppen min :S
Han e skikkelig tilige. AE va 2 mnd når hu begynte å suggla å spisa på håndå si, å me tenkte: tenner. Men hu fekk ikje tenner før hu va 7 mnd. Så når J bjunnte me d sama når han va rundt 2 mnd, tenkte eg ikje mer på d. Men nå har han altså fått si fussta tann, 4 mnd å 3 dager gammale. Framme, nere t venstre. Å nabotannå står klar t å komma opp av tannkjøttet den åg!
Han e så søde :) Ser ud så ein liden baktus me den eina tannå, hihi :)




Å nå har me bjunnt å prøva oss fram me å få AE t å tissa på pottå. Å hu har i di tri siste dagene vært kjempeflinke!! E så stolte av na at eg kunne sprukke ::)) Har litt uhell innimellom, men hvis eg passe på å minne na på at hu må tissa på pottå hvis hu må tissa, så går d som regel greit :)
Å så e d jo kjempekjekt me trusa me prinsessa på :)
Idag når eg sko hente na i sengå imorres, så komme eg inn på rommet å ser ei splitter naken jenta i sengå. Haha! Hu hadde tatt av seg nattasen å bleiå rett før eg kom inn, så heldigvis hadde hu ikje tisst i sengå. "Masse tiss" seie hu, å slenge bleiå t meg :) Me har nettopp slutta å ha soveposen på na om nettene, så nå e der fri adgang t å kle av seg :S Hb d bare blei me denne gangen..





Me va på Lussi ei helg der va fint ver. Der va IIISkaldt i vannet. Men AE å Sofie t Lene satt å koste seg forde. Fatte ikje at di ikje musta følelsen i beinå sine. Di satt der ei goe stund åg :S
Å mamma å prinsesså fekk Kvikk Lunch av besta, mmmm :)




Mamma, pappa, Hege å Keth reise t Mallorca ikveld. Uden oss. Me avbestillte. Kjenne eg sko jerna vært me!! Men e glae for at me avbestillte... hadde vært kjipt hvis ungene hadde blitt syge.. i Spania..
Så me hadde ein liden middag isamen idag. Grilla Ørret (marinert me hvitløk å urter), bagt potet, Hollandaise saus, salat.. mmm, namnam :)
Å Trine reise t Kreta, Chania.
Heldigvis ska di bare ver vekke ei uga :)
Ønske di ein kjempefine tur!! Glede meg t kort :)

6 Comments:

Anonymous christina said...

De vokse te lese eg :)

Syden hørtes ikje feil ut,men de e godt å ver hjemma og når veret e sånn noenlunde hvertfall :)

17 juni, 2009 16:25  
Blogger Brit Og Stian said...

Ja, tiå går fort av å t, å ungene vokse så masse åg. FOR mye syns nå eg.. kunne godt roa tempoe litt, hehe :)
Eg sko jerna vert me t syden kjenne eg! Helst uden mann å unger, hehe. Hadde vært godt me litt FRIIII :)

17 juni, 2009 19:11  
Anonymous christina said...

Hahaha,stakkars Stian(du kunne hvertfall skrevet bare uten unger,hihi)

Va rart det,akkurat i det eg skreiv det om noenlunde ver tidligere så kom jo regnet :p

17 juni, 2009 20:22  
Blogger Brit Og Stian said...

Får hb d bare regna i ittemiddag for å jørr bøndene fornøyde, så blir der fint ver imårå ijen ;)
Hehe, tror han hadde syns va litt godt me ferie fra meg åg. Men jerna ikje hjemma aleina me 2 unger..? hehe

17 juni, 2009 20:58  
Anonymous Tante Trine said...

Di e så sjønne :) den e knallherlige den lilla tannå t Johannes :) Liten kvide prikk :)
Å AE så har blitt så store å flinke jenta på så kort tid! D går utrolig fort me di nå :)

Men stakkar Stian, ska ikje han få værme deg t syden? hehe :))

23 juni, 2009 12:29  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, joda, han kan verme hvis an vil ;P

28 juni, 2009 12:24  

Legg inn en kommentar

<< Home