søndag, mai 17, 2009

Dåp!

Endelig va dåpen åg øve!
Har både gleda meg å grua meg t denne dagen. Gleda meg for d ska jo ver ein kjekke dag. Å d va Johannes sin dag. Men grua meg pga litt trøbbel i familien. Hadde lyst t å avlysa d i siste liten, men jore d ikje.. Bestemte meg heller for å snu litt på situasjonen for min egen del. Å d fekk resultater! D blei ein kjekke dag :) Å d såg ud t at di fleste koste seg :)

Eg va heilt stressa i håve, men fekk jammen ikje jort mye fornuftigt. Men fyttigrisen så flinke Stian å mamma, pappa, Trine, Hege å Keth va!! Fantastiske va di! Tusen takk alle samen for all hjelpen dåkke bidrog me! Både før, å mens, å itte selskapet! Mor t Stian va åg me å hjalp å pynta dagen før. Kjempegreit me gode hjelpere :)


Dagens prins sov stort sett gjennom heila selkapet, hehe. Våkna rett før gjestene sko gå, så då blei han kasta foran kamera sånn at d blei tatt litt bilder. Å så va d øve..

Alt jekk strålende. Å masse mad ijen åg! (D va godt, altså! D va bare så mye ;p)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

d va gått dagen blei bedre enn forventa :)) eg åg syns d va kjempe kjekt, å roligere enn d e eg trodde, kankje for hovedpersonen sov store deler av dagen? hehe :)
Bare koselig å hjelpa t vettdu, sleppe me å stå heeile kvelden :)Ting går fortere når me e mange, å eg tror du/dokk hadde nokk stress bare me tanken på at d e dåpsdagen t Johannes, hehe :)

Koz å klem fra Tante Trine :)

25 mai, 2009 07:32  

Legg inn en kommentar

<< Home