mandag, juni 15, 2009

Søskenkjærlighet

D e så herligt å se på småtrollå mine når di e isamen :)
Storesøster e sååå glae i lillebroren sin. Lege me an, snakke t an. Spør itte an når han e ude å sove i vognå.
D va ein gang hu sovna i bilen. Å når me kom fram så tog Stian minstemann ud av bilen å jekk et stykke før eg fekk tatt henna ud. Å når meg å hu hadde gått et stykke fra bilen, fekk hu litt panikk å ropte; Johannes!! å pekte på bilen. Hehe, d e godt hu passe på, tenkt hvis mamma hadde glømt an :)
Ein aen gang, sto meg å han opp tiligt om morningen, mens Stian å AE sov lenger. Når hu våkna å kom ner for å spisa frokost, va d fussta hu sa når hu kom ner; "Hannis!". Å dreid i meg så satt å holdt an. Hehe :)

Å han e liga glae i henna. Han fylle me nar når hu snakke. Å idag for eksempel, satt hu å såg på tv, å då låg han på skulderen min på siå av na å babla ivei t na (men hu enste jo ikje han, hu såg jo på tv ;P ).



Her tog me någen bilder av di når di ligge i sengå t AE rett før hu ska legga seg. Hu e kjempeglae når han komme oppi t na. Tar på an dynå, klappe an på håve å snakke t an å kose me an.
D varme mamma-hjerta mitt å se kor glae di e i kverandre ::))
(Hb bare d vare ;P )

7 Comments:

Anonymous christina said...

knallskjønne bilde :) Tenk tebake på denne tiå når de e ungdommer og krangle som bare det,hehe :)

17 juni, 2009 16:27  
Blogger Brit Og Stian said...

Off, ikje sei d eingang :S Grue meg t den tiå, ja..
E ikje så kjekt å ha jenta, me tanke på alt hu kan finna på i tenårene.. (ska ikje nevna "det-du-vett") wæææ..

17 juni, 2009 19:14  
Anonymous christina said...

Hehehe,får håba hu blir liga flinke så morå te å bruga håve, så går nok ungdomsårå fint :) *ler*

17 juni, 2009 20:24  
Blogger Brit Og Stian said...

Haha, får håba d :)

17 juni, 2009 20:59  
Anonymous Tante Trine said...

Så nyydelige bilder :) di e så herlige isammen:) AE e ei kjempeflinke storesøster :)) Tippe Johannes komme t å ver sjappe i ting, han ser sånn opp t storesøster :)
Tenk koss mye liv d blir når han kan krypa!?! :)

*Hannis, Hannis* Hu e t å spisa opp :)))

23 juni, 2009 12:41  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, ja! Eg tror av heila mitt hjerta at hu e den beste storesøsterå i heile verden! Der finnes ingenting vondt i na. Hu ska bare kosa å dilla å dalla me an. Hu vise så tydelig at hu e glae i an. D varme mammahjerta <3
Å han e vanvittig kjappe i utviklingå, ja! Nå står an jo heila tiå. E jo til å me tidligere enn henna! (at d går an..)

28 juni, 2009 12:29  
Anonymous Tante Trine said...

hehe, ka e d for någen unger dokk får? Å kem har di dette itte? :)

D varme mitt hjerta åg å se di to sammen, hu e så goe :) Huske eg va så skeptiske koss hu kom t å reagera når han kom, men d va jo absålutt ingen vits!
<3 <3

30 juni, 2009 06:27  

Legg inn en kommentar

<< Home