tirsdag, juni 16, 2009

Grøt

Idag har goklumpen min fått smaga grød for fusste gang. Eller: velling hette d jo..
Fusste så rynka han litt på nasen. va rart d så kom inn i munnen ans, hehe. Men itte någen skeier begynnte an å roba å skriga itte mer. Så d slo an dette ;)
An e 4,5 mnd nå, så hadde tenkt å drøya d litt t. Men ville bare testa å se koss an tog d. Så i tilfelle han begynne å kreve mat ofte om nattå ijen (har hatt 2 goe netter nå), så komme eg nok t å bjunna litt me grød om kvelden, ja!

Se på kjekkasen, då ::))









13 Comments:

Anonymous christina said...

godt han likte de :) Flotte skjønne gutt på bildene :) Flinke du har vært å blogga i det sista,Brit :) Ha en fine dag!

17 juni, 2009 16:29  
Blogger Brit Og Stian said...

Tusen takk! E veldig forelska i an :)
Ja, eg har fått heilt blogge-dillå! Får se koss lenge d vare :P
Ha ein fine dag, du åg!! Takk for comments :)

17 juni, 2009 19:18  
Anonymous christina said...

Bare tenk når han blir store å alle jentene og blir forelska i an,hehe :)

17 juni, 2009 20:26  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, hadde ein episode her eg tenkte på d. Der an gliste t meg å heva på øyenbrynå. Skikkelig førtings.. Då tenkte eg på alle hjertene han komme t å knusa..
Må prøva å oppdra an t å ver ein jille gutt. Så respektere jenter :)

17 juni, 2009 21:02  
Anonymous Janette said...

han er jo bare så god!! en liten hjerteknuser, ja - ingen tvil om det :) hjertet mitt smeltet.. så flink du er til å ta bilde av barna deres.

19 juni, 2009 21:15  
Anonymous Anonym said...

Flott at prinsen likte grøt då!!!
Kan håpe nettene blir litt bedre då?!!
Ingenting som e bedre! =)
Tror eg komme til å få nervøst sammenbrudd første gang eg ska gi snuppå grøt.. ;-) He,he ;-)

20 juni, 2009 16:19  
Anonymous Anonym said...

BTW..Anne-Maren her.. ;-)

20 juni, 2009 16:20  
Anonymous lilli said...

skam kjekt..! her fikk hu grøt første gang som 3,5 måned gammel! kjempe stas.. så nå er hun på 6 mnd.. havregrøt

20 juni, 2009 16:28  
Blogger Brit Og Stian said...

Janette - Tusen takk :) Eg suns an e kjempeherlige :) Me kjøpte nytt kamera rett før han blei født, så derfor blir d tatt eindel (masse) bilder, hehe ;)

Anne-Maren - Har ennå ikje merka någe t bedring på nettene.. Har bjunnt me velling på kvelden nå. Men har bare gjort d 2 kvelder på rad, så d tar vel jerna litt lenger ti..

Lilli - Du har komt så langt du, ja! Koffor bjunnte du me grøt så tidlig? Du så har fått sova heile netter allerede fra 2 mndr ;P

21 juni, 2009 12:40  
Anonymous Tante Trine said...

han e ein liten baias :) åsså sååå flørten!! E d mulig å få så sjønne unger?? Eg har litt av ein jobb foran men viss eg ska konkurrera me dette!!! :))

Veldig kjekt å se når han fikk grøt, hehe :)

Åsså når me sko legga han, finne sokkene t AE i søppelbøttå, Stian då, hehe:))

23 juni, 2009 12:55  
Anonymous Tante Trine said...

*meg* sko d stå :p

Knallherlige bilder btw!! Godt dokk knippse masse :))

23 juni, 2009 12:56  
Anonymous christina said...

Hva skjer a? 10 dager uten nytt innlegg????

26 juni, 2009 20:28  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, har ikje hatt ti t å setta meg ner i d sista..
-travelt å ver tobarns-mamma ;)

26 juni, 2009 21:43  

Legg inn en kommentar

<< Home