tirsdag, juni 09, 2009

Tilbakeblikk

Har såde å kost meg di siste dagene me å lesa gamle poster. Tror ikje eg har lest di siden den gangen eg posta di. Har ledd så bare d! Hallemann så løye me hadde d før i tiå, hihi. Savne den tiå litt åg.. Stressa på jobben, endelig ferdige, satt å tatla litt før me reiste jem. Kom jem, rett på pc-en å msn. Blogga litt.. Se på Ed, Edd å Eddy. Venta på comment fra BJ (så allti va någe løye). Hehe..
Å Trine som den faste følgevennen :) Tror ikje der e ein eineste post hu ikje har kommenter på!
Good old days :)
(For di så en nye på bloggen, så e d ganske internt d så står, så d e ikje så mye så e forståeligt hvis du ikje va der, der å då..) ;)

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

testing
testing
testing

10 juni, 2009 14:12  
Anonymous Anonym said...

he,he!
Endelig fant eg ut koss eg ska svare på bloggen din!!
Tog si ti ja...

Sko egentlig svare på det andre innlegget, det om kem som lese bloggen din.
EG GJØR!

Klem fra Anne-Maren Proppeklar =)

10 juni, 2009 14:14  
Anonymous Brit said...

Ser du, d va ikje så vanskelig ;)
Kjekt at du satte deg inn i d t å skriva comments :)

10 juni, 2009 19:43  
Blogger BøllaBJ said...

Hei. problemet me å ha vært løyen på de tidligere kommentarene e et enormt press nå någen år seinere, derfor må eg paste inn en comment fra gamle dager (sep. 2005):

"Eg kan i hvertfall kommentera denne posten. Og kan bekrefta at eg gjerna vil bli adoptert inn i Hellestø, bortsett fra at Ydstebø e et finare navn enn Hellestø (hørres ut som någe holde på å falla). Ser iallefall at Brit e hekta på blogging, må gi et lite hint- ikkje skriv så langt så blir det lettere å lesa, evnt. dikter mens Stian skrive så blir det garantert kortare. Shallabais!"

11 juni, 2009 10:20  
Blogger Brit Og Stian said...

Tøysekopp!! Må ikje få prestasjonsangst.. har blitt mer voksen å kjedelige eg åg.. :s ;)

11 juni, 2009 10:44  
Anonymous christina said...

Å se der ja,e du traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaige,Anne-Maren??? hehe :)

11 juni, 2009 17:39  
Blogger Unknown said...

Hehe, ja, d tog si ti :)

11 juni, 2009 19:00  
Anonymous Tante Trine said...

hehe, eg har svart litt gjennom årå ja :) Men d e jo bare kjekt, kjekt å lesa om dokk å hørra koss d går:) Dessuten e d fint når eg trenge ein pause i jobben :) å mange fine bilder av di nyyydelige tantungene mine <3 <3 <3

Kjekt å se at andre svare åg:)
Snakkes seinare på grillings :)

Klem fra din faste følgevenn :))

12 juni, 2009 12:13  

Legg inn en kommentar

<< Home