fredag, februar 20, 2009

:)

Helsesøster å ein student va på besøk på mandag. D va koselig :) Å så va me på helsestasjonen igår på det fussta barseltreffe. Stian å prinsesså va åg me, å lekte på venterommet. Hu ville jo ikje gå når me va ferige, hehe. Veldig kjekt me andre leker enn d me har jemma!
Va veldig koselig å hilsa på andre me babyer på same alder så lillebror. Va bare 4 jenter tesamen, då.. to guttebabyer å to jentebabyer :)
Snakkte om søvn, amming, samspill å masse aent babysnakk. Eg hadde sove minimalt den nattå, så eg va der egentlig bare for syns skyld :s Men d va jo kjekt forde.
Veksla telefonnr me di andre jentene, sånn at me kan ha barseltreff hjemma hos kverandre åg, i tillegg t di me ska ha på helsestasjonen. D tror eg blir kjekt! Va ikje sånn me den gruppå eg va på me trultemor..
Så t slutt så veide me prinsen. Han hadde pigede meg lagt på seg 800gr på 12 dager!! Hehe.. :) D e vanlig me 150gr-250gr vektøkning pr uke.. Godt å få bekreftelse på at eg har nok melk denne gangen ::)) Flinke gutten min :)
Han e den så e født sist på barselgruppå, å den så va tyngst, hehe :)

Legge inn någen bilder av han, eg :)




Må legga inn et bilde av prinsesså t mamma åg. Her har hu å pappa lekt ude i snøen, å pappa har lagt snømann :)



Nå sitte eg bare i sofaen å surfe litt på nette å kikke litt på den nydeligste gutten i heile verden, så ligge på siå av meg å sove :) E heilt forelska :)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så fine bilder :)) Herlige han e når han har øynene oppe, ikje sitt d så mye eg :) idag e han 20 dager gammale, fort tiå går..

Så fiine snømann trultemor har lagt, hehe :) tippe hu kose seg i snøen :)*Go jentå t Tante Trine*

Men så kjekt at dokk sko ha barseltreff hjemma hoss kverandre åg, d blir nok kjekt.
Å at du har mar enn nokk mat t lillebror e d ikje tvil om, hehe, men d e kjempebra :)

Kjekt å lesa å se bilder her inne :)) Du e flinke :)

Nå må eg jobba videre, hehe. Kosa dokk masse :))
Klemmer fra tante Trine :))

24 februar, 2009 07:19  

Legg inn en kommentar

<< Home