fredag, desember 26, 2008

Litt fra julen



Hadde någen koselige dager hos familien :)
Trultemor fekk åpna någen pakker før hu la seg på julaftå. Å fekk ganske smagen på at d va kjekt me pakker, hehe. Hu fekk ein bamse av Fantorangen av oss, å den va kjekke. Den måtte bli me na i sengå å sova :)
På vei t bestemor å bestefar på 1.juledag va d ikje så kjekt i bilen. Hu bjunnte å hosta litt. Å når me kom fram å eg sko ta na ud av bilsete hosta hu litt mer å spydde. Stakkar lille bjunnte å grina :( Men itte ein kvil jekk d litt bedre. Men hu ville ikje ha någe særlig me mat resten av dagen..
Idag, 2.juledag har hu hatt litt feber å vært sutrete. Blei snufsete å hosta litt på kvelden, men va ikje varme i pannen lenger. Får håba d går fort øve. Får så vondt i mammahjerta mitt når elsklingen min e syga :(
Hadde d forresten kjempekos på Kyrkjevollen åg! Spelte masse spagetthi (Ligretto), d va kjekt!Å så fekk me tesamen 8 kopper, 8 tefat å 8 asjetter av Willeroy & Boch -seriern min, så nå trenge me bare 4 stk av kver av dette ijen så har eg komplett kaffisett åg!! Jippi!! (Åsså trenge eg kaffi-kanne åg..)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

D va godt dokk koste dokk begge dagene å fekk masse go mat :) Løye me Anna Elisabeth "Den min!" hehe, hu forsto fort ka pakke va for någe, å d va KJEKT! :) Ingen mar pakka på mamma å pappa nå, DEN MIN, hehehe :))
Men..husk å ta me reserve nøkkler t bilen neste gang, hihi :))

Klem Tante Trine :o)

29 desember, 2008 08:07  
Blogger Brit Og Stian said...

Hihi, ja. Blir stas i bursdagen nas om ikje så lenge. Pluss at hu komme jo t å få litt pakker når babyen komme åg ;)
Blæ.. ja, må nok bjunna å ha me dobbelt sett me nøkler når me reise ud :s TUSEN TAKK for at du kom ud å hjalp oss!!!! Stoore klem ::))

29 desember, 2008 13:49  

Legg inn en kommentar

<< Home