mandag, februar 02, 2009

Den store dagen..

Har termin idag, eg.. men kor e riene???
Dumme gyn så ga meg forhåpninger på at eg va moden.. Eg rakk jo å komma meg øve t februar.. å til å me t termin.. men hva nå?
Bjunne å bli utålmodige.. Får se om eg prøve meg på någe sjøl ;)
Ska t jm imårå, så hvis någe ikje har skjedd t dess så jørr sikkert hu åg någe :)
Har så vondt i bekkenet at eg holle på å bli gal. D har til å me bjunnt å knekka inni der (i skambeinet) når eg går, å snur meg i sengå :s
Har sove veldig godt di siste nettene åg, så trodde at d va tegn på at d sko skje någe snart. Men denne nattå har eg ikje sove så mye..
Skrive på ein rodete måde nå, men eg e litt frustrerte så eg har lov.
Slenge inn någen bilder me tog igår.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe, ballong mage :) Men den 4 februar kom han, å eg hadde rett, d blei ein knallsøde gutt :D eg e nyforelska, må holda hardt på han så tante Trine ikje komme å stjele han :))

06 februar, 2009 17:47  
Blogger h said...

vente vente vente på innlegg om fødsel nummer to, me info, bilder osv... :) gratulera så masse! spent på å hørra koss alt jekk, å koss alt står t... :):)

06 februar, 2009 22:41  

Legg inn en kommentar

<< Home