onsdag, januar 14, 2009

Nå nærme d seg ja..

Ja, nå e eg i uke 37, å e på fagspråket: fødeklar. 19 dager igjen t termin.
Va i Haugesund på mandag, på siste kontroll før fødselen. Der va alt fint på ultralyden, både me babyen å blodtilførsel fra morkagå :)
Hun sjekka åg koss d låg an, å d vise seg at eg e ganske så moden å har litt åpning, å hode ligge godt neri bekkenet å e så godt som festa, så d kan ver eg ikje rekke å gå øve månedsskiftet :s Litt blanda følelser ang d. Vil helst ikje føda i januar, for der e så mange andre i familien så fylle då, å så har eg blitt ganske glae i datoen 2 februar :) Men på ei aei sia så e eg ganske annige å spente på å få gang nå.
Blir spennende å se koss å kati d skjer :)
Slenge inn någen bilder igjen.

Minne om reglere me har satt for oss denne gangen:
-Kun foreldre å besteforeldre får komma å se på sykehuset
-D e ingenting så hette drop-in. E der ikje avtalt besøk på forhånd, treffe du dørå :p
-Di 3 fusste ugene e d kun familie så får komma på besøg. Itte d kan venner å kjente få komma.
-Di så komme å ska se babyen må fusste gi oppmerksomhet t AE. Hun forstår ikje så mye av ka så skjer å trenge jerna ekstra oppmerskomhet. Babyen legge ikje merke t besøket uansett.
-Hvis någen har tenkt å kjøba någe, så kjøp heller någe t AE istedenfor babyen (hvis ikje kan en jo kjøba t begge ;p )

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehehe, masse regler :) men di seie seg sjøl for meg nå :) Glede meg bare såå masse t den lille komme :) Men håpe jo at d ikje skjer i Januar siden me har så mangen der fra før..men nå e d bare to uker t Februar, så d ska eg overleva :)

eg har dessuten ikje kjøpt någe t någen av di, haha, må få rævå igir :)
Bare denne forbaska håveverken forsvinne :(

STOOORE klemmer fra Tante Trine :)))

19 januar, 2009 09:27  
Blogger h said...

fy søren så fort tiå går alså..!! eg e heilt nødt å få melding når lille søde e komt t verden, å DÅ kan eg få veda om d e lille prins eller lille prinsessa!! hehe... forstår kje at dåkk har klart å ishe veda d.. ;) anyways, all the best of luck framøve!! :) *vente i spenning* :)

19 januar, 2009 16:29  
Blogger Brit Og Stian said...

Trine - hehe.. ska DU øveleva 2 uker? Piece of cake for deg.. meg då?? ;p
Hb du blir friske snart! Må jo ver friske når du ska treffa den nye tantungen :)
Gry - ver du sikker: eg komme nok t å sitta på sykehuset å blogga om d :) fortsettelse følger... ;)

20 januar, 2009 13:46  
Anonymous Anonym said...

ja, e kankje d e litt lettare for meg enn deg, hehe :) Men eg glede meg sånt ser du, hihi :)
Btw, d smykkeskrine eg ville kjøpa t AE, va for barn over 3 år :( så då må eg nok finna någe aent, hmm..

*12 dager ijen* :D

Klem fra Tante Trine :))

21 januar, 2009 07:42  
Blogger Brit Og Stian said...

Du vett at me meinte bare ein LITEN ting t AE?? Sånn at hu ikje føle seg forbikjørte..

22 januar, 2009 19:16  
Anonymous Anonym said...

visste ikke om bloggen deres.. koselig å finne!
vente spent på "nå har ***** endelig kommet-melding" på statusen din :)

lykke til!!

klem: janette

23 januar, 2009 21:51  
Blogger Brit Og Stian said...

Hei Nette!! Så koselig å se deg her inne :)
Glede meg eg åg nå, t eg kan skriva d på statusen ;)

26 januar, 2009 18:17  
Anonymous Anonym said...

Nå e d bare 5 dager t termin!!! Gleeede meg :D:D

Håpe formen din e bedre :)

Klemmer fra tante Trine :)

28 januar, 2009 07:35  
Blogger Brit Og Stian said...

JA!!! Hadde litt rier inatt, så trodde d va begynnelsen på någe, men neida.. d stoppte opp :(
Vente spent :)

28 januar, 2009 19:56  
Anonymous Anonym said...

oi oi oi :)) Kankje d e begynnelsen på någe? :) Elle kankje d e igang nå? hmm, e så spent, ser på mobilen heile veien, hehe :D

Klem fra Tante Trine :))

29 januar, 2009 07:08  
Blogger BøllaBJ said...

Eg droppe inn her på bloggen og gir en gave i form av en kommentar, den e te heile familien :)
Håper dere får en flott fødselsperiode.
Ser forresten for meg en av deres naboer som er tom for kaffi og banker på...på feil tidspunkt.
Beklager at jeg sa jeg skulle blogge en kveld og ikke gjorde det, jeg har det for travelt, trenger noen feriedager

29 januar, 2009 13:06  

Legg inn en kommentar

<< Home