søndag, desember 07, 2008

Desember jo!!

Oioioi! Eg har jo glømt av den plagsomme men samtidig intressante tradisjon eg har der eg skrive om ka så skjer i min hverdag kver dag... Men eg har jo unskyldning siden eg har hatt d vanvittig travelt i d sista då.
Me har komt oss godt inn i huse nå å levert i fra oss nøklene t d gamla huse våras. Måtte pakka ud i ein full fart siden Stian hadde bursdag idag å me sko ha stort kalas.
Ellers så skrangle bekkenet fælt. Vondt å gå, vondt å stå, vondt å sitta å vondt å ligga.. ka har me ijen då? Våkne på nettene når eg ska snu meg for d jørr så vondt. Å så våkne eg på nettene av at eg må tissa :s Menmen.. 18 dager t jul, så e d 19 dager t eg e fødeklar.. så tiå går jammen fort. 58 dager igjen idag..

Kan jerna me d sama eg skrive at d e så nærme t termin, så har me litt mer regler for besøk i barseltiå denne gangen.
D e kun besteforeldre å oldeforeldre så får komma på besøk på sykehuset, å d e ingenting så hette "drop-in", for då komme di t stengte dør. (Storesøster ska selvfølgelig få komma på besøg å hilsa på lillebrøster.) Å di 3 påfølgende ukene e d kun familie så får komma. Itte d så kan venner utenom familie få komma.
Dette har me bestemt av hensyn t AE å pga me sa ja t altformye besøg i begynnelsen sist gang, å eg va så vanvittig sleden, å kom meg ikje på bane igjen før mange måneder ittepå.
Vett der e mange så føle seg snytt av denne ordningen, men sånn e d. E me så bestemme ;)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eg syns dokk har vært sjikkelig sjappe me flyttingå :) me tanken på at du e ganske gravide åg, hehe. Men eg visste ikje at bekkene va såå gale, d hørrtes jo heilt fælt ud :(
Men idag e d 56 dager ijen, nærme seg veldig, så går tiå så fort åg:) snart jul jo :))
Åsså på torsdag ska me t Haugesund å se den lille :D

Eg forstår dokk gått å støtte dokk me valge ang sykehus besøk, sjøl om d e litt kjipt for meg, hehe, men eg får se på bildene di 2/3 dagene :)

Men eg savne "julakalenderen" din hehe :)

Klem fra Tante Trine :)

08 desember, 2008 11:00  
Blogger Brit Og Stian said...

Ja, d jekk ganske fort me flyttingå :)
Glede meg t torsdag, ja! Hb me får se den lille då, at hu ikje bare måle blodtilførselen.. Hb me kan få se 3d :)
Takk for støtten, vett at d e kjipt. Sko jerna ha hatt deg på sykehuset, men då må alle di andre åg komma :(

Klem tebage :)

08 desember, 2008 20:03  
Anonymous Anonym said...

jaa, d håpe eg åg på:) men eg blir veldig skoffa viss hu bare tar blodprøve!!hehe:)
Men eg forstår d, kan ikje jør forskjell på oss,d e urettferdig. Så eg får bida tennene ijen å bare sitta fint å venta :)

Klem fra Tante Trine

10 desember, 2008 14:15  

Legg inn en kommentar

<< Home