tirsdag, oktober 07, 2008

Bursdagsjentå

Ja, då va dagen øve. Den dagen eg har prøvd å unngå.. Nå e eg allså halvveis t 50, å et kvart århundre.. wææ :s
Hehe, neida, d va ikje så gale.. Fekk litt ti t å forbereda meg på ;)
Va kjekt me besøg åg! Heile min familie kom, å farmor å farfar, åsså min kjære svigermor :)
Fekk stort sett bare penger, for d va d eg hadde ønska meg. Trenge litt "ting" nå som eg bare blir større i størrelsen, åsså ønske eg meg ein symaskin!! Å d ser ud så eg fekk nok penger t å handla begge deler ::))
Glede meg t eg ska ud på jakt :)
Her e et bilde av bursdagsjentå å farfar min (blei ikje tatt så mange bilder, så d va dette så blei d besta..)

8 Comments:

Blogger h said...

så fine du va på bilde...liga tynne gravide denne gangen og... men..koffor hette bildet "mini-prinsesså+6+okt..osv"?? e du mini-prinsesså? eller e d mini og prinsesså(du)? eller e d tilfeldi? eller har dåkk fått veda kjønn alligavel? eller visste du kje om at bilde hette d? eller e d en ledetråd? eller e eg heilt på jordet? *hihihi* Gratla me vel øvestått...så har eg sagt d her og... ;) :):):)

08 oktober, 2008 23:16  
Blogger Brit Og Stian said...

Hoho, takk for det ;)
Bilde hette egentlig prinsesså 6 oktober 08 å ettelleraent, for d e som regel bare bilder av trultemor eg tar, så då legge eg alle bildene under samme kategori. Åsså har eg minimert bilde sånn at d ikje blir så stort, derfor hette d mini- foran..
Lagra du d?? Siden du la merke t navnet..?

09 oktober, 2008 00:10  
Blogger h said...

heheee...oki... nei, d sto oppe i fanå når eg trykte på bilde, åså sto d når eg holdt musepegeren øve bilde og... så derfor... :):)

10 oktober, 2008 09:25  
Anonymous Anonym said...

jeij, så kjekt du fekk penger t begge deler :) du hadde ein fine bursdag asså? hehe..goooe kaker va dår jaffall :D flinke du :D å faktisk ikje ostekaga denne gangen :D

16 oktober, 2008 08:24  
Blogger Brit Og Stian said...

Fine bursdag, ja :)
Nei, va uvant at der ikje blei servert ostekaga!! Men regne ikje me at du savnan uansett ;p

17 oktober, 2008 17:41  
Anonymous Anonym said...

njo..faktisk litt..d e liksom 'deg' d :) men va veldig godt me o'boy kaga åg:)

22 oktober, 2008 14:08  
Blogger BøllaBJ said...

eg lure bare på ein ting, kor blei det av ostekagå
den e jo best :) !!!

28 oktober, 2008 11:16  
Blogger Brit Og Stian said...

hehe, eg har blitt litt leie av an.. lenge siden eg har lagt/spist den nå..
får se om eg lagan t Stian sin bursdag..

28 oktober, 2008 11:32  

Legg inn en kommentar

<< Home