tirsdag, september 02, 2008

Ultralyd

Idag va me på ultralyd å kikkte på babyen. Mamma å mor t Stian va åg me, koselig å ha me bestemødrene :)
Denne gangen va d eg så fekk bestemma, så me sko ikje veda kjønne. Stian va raske me å gi beskjed t jordmorå at me ikje sko veda d, å d va bra, for hu sa at d kunne ver at d kom t å gleppa ud av na..
Me såg på hjerta, hjernen, beinå, nyrer, magesekk å all slags, passa på at alt va sånn så d sko ver. Å d va d ;)
Eg drakk litt Cola før me jekk inn, men d hade eg visst ikje trengt. Lillingen va voldsomt aktive, å lide samarbeidsvillige me jm, hehe. Hu såg visst kjønne me ein gang, å hadde såååå lyst å fortella d. Hehe :) Åsså hinta hu litt, så me jekk ud litt forvirra, men ganske oppesenn å glae! Me hadde jo sitt d lilla nurke ::))
Ser at h*n e lige på AE på di bildene me har av henna :)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

åååå, eg gleeede meg sånt t eg ska værme på ultralyd :D:D Åsså e eg sååå forveden på ka kjønn d e, hehe :D så sjønne h*n e :D ser likhet på AE å h*n, samme oppstopper nasen seie mamma? :D

03 september, 2008 13:35  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, ja d ska bli kjekt! Roadtrip! Meg å du :) (bare at eg e sikkert ikje någe godt selskap, iallefall på veien opp :s )
Du får ikje veda kjønnet uansett ;p blæ

05 september, 2008 12:35  
Blogger h said...

eg forstår GODT at jm hadde lyst å fortella kjønne! hu konne kanskje skreve d på en lapp å bretta den samen t meg...? :) kanskje neste gang? ;) eg har oppdatert min blogg nå, har du vært inne å sitt? eg sidde å galvente på comments eg! ;)

05 september, 2008 13:22  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, hadde jm skreve d ner på ein lapp så hadde nok meg å Stian kikkt på an iløpet av same kvelden. Me e jo kjempenysgjerrige ;)
Har svart deg på bloggen din.

05 september, 2008 19:24  
Anonymous Anonym said...

hehe, ska nokk se om eg klare se ka kjønn d e=) ska jør sånn så Stian, søka på nette koss du klare se d, hehe :)

08 september, 2008 13:32  
Blogger Brit Og Stian said...

hehe ;p

08 september, 2008 21:43  

Legg inn en kommentar

<< Home