tirsdag, august 12, 2008

Sommer :)

Får blogga litt mer om sommeren då ;)
I di varmeste dagene holdt me oss på Lussi. D va deiligt å ha nerkjølende vann i duppa seg i! (Ja, eg duppte meg, eg)
Me va der isamen me tante Gro å onkel Tommy en dag å grillte. Å så va me der me bestemor å tante Trine, tante Hege å moster Keth åg. Tante Hege å moster Keth va me fleire ganger.
Trultemor koooste seg i vannet, å lot seg ikje skremma av hverken temperaturen eller at der va jupt. Hu datt onna fleire ganger, å då va mammahjerta i halsen! (Å tante Hege sitt hjerta åg..)
Her e någen bilder :)

4 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

greie sommer det, eg har bada ein gang i sjø og det va nydelig. forresten, eg har bedre tid på jobb nå te for eksempel msnkabal, bare te å vær innlogga på dagtid:)

14 august, 2008 17:17  
Blogger Brit Og Stian said...

hihi, ja.. men eg e på jobb forde ;p
hu sove fra hall 1-1 tiå, så då har eg ca 1 time på meg. Kan jo sjekka om du e pålogga då ;)
Sitt någe nytt på siå mi? :)

14 august, 2008 17:49  
Anonymous Anonym said...

hu va så herlige der hu bada å lekte i sanden på lussi:) hu elskte d jo:))

19 august, 2008 10:11  
Blogger Brit Og Stian said...

ja, sant!! :)

21 august, 2008 22:43  

Legg inn en kommentar

<< Home