onsdag, juli 02, 2008

Sol å SOMMAR!!!


Ååååå så herligt d e å ha d fina vere tebage ijen :) Å nå har d bare me å bli t midten av september iallefall!! (Eller kanskje heilt t oktober, så får Gro å Tommy nyda litt fint ver me bebisen sin åg ;) )
Idag har meg å tullemor vært på bådtur me bestemor, bestefar, tante Trine å moster Keth. Tante Hege va åg der innimellom :)
Tullemor likte ikje heilt dender orange svæære tingen hu måtte ha på seg! Den va nifse. Men d jekk jo greit når hu såg at an ikje va farlige!
Åsså va d litt skummelt å setta seg i båden ijen når me sko jem. Me va nemligt på ein holme å grillte! Kjempekos!!
Blei litt forseine jem, så nå slide eg me at hu ikje får t å sovna (i denne varmen :s).. Får håba hu falle t ro, å nyde all den trøttheten sjøen å solå har gitt na idag ;)






På veien jem.. Sol å saltvann i auene, hehe ;p

4 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

bådliv e fantastisk, eg satse på å få fiska litt i sommer, foreløpig har det bare blitt golf og pc. Har langhelg nå og to uker fri om to uker. Skal et par dager til danmark med speed color. God sommerhilsen fra Bølla!!!

03 juli, 2008 01:30  
Anonymous Anonym said...

d va så koz den dagen:) å trultemor va så herlige:) så stolte av å ha såde i båten,hehe:) håpe me får mar fint vær så me kan ta d ijen =)
Nå glede eg meg bare t eg ska ji hu kveldsmat ikveld=)

08 juli, 2008 09:31  
Blogger h said...

såg deiligt ud!! åså alså du...teller nummer to? my mom should begin to feel me move now?? ;);)

12 august, 2008 16:53  
Blogger Brit Og Stian said...

Hihi :)

12 august, 2008 18:33  

Legg inn en kommentar

<< Home