torsdag, september 18, 2008

Nå...

Ikje så mye nytt å fortella, men kan vel legga inn et innlegg forde?
Akkurat nå går tiå i å kosa me trultemor, så stakkars har blitt syge :( Hoste fælt å e litt snottete.. Daka lilla prinsesså mi.
Å så går tiå i å bli oppslukt av den minste lille så ligge i magen å sprelle som ein gal. An e liga aktive så storesøster, å d bekymre meg litt, hehe, for hu har jo ennå ikje landa :) E ganske harde spark eg får t tier åg. Å eg har jo bare komt halvveis, kossen ska dette gå videre? wææ.. hehe
Ellers så veeente eg på at Gro ska føøøda!! Eg ska pigede bli tante!! Hu har termin i helgå, å e ganske fødeklar sjøl, så d blir spennende å se kati h*n velge å komma ud :) Glede meg t å se tantungen min :) Tenk d! Tante Brit å Onkel Stian. Blir kjemperart.. Men d blir kjekt for AE å få et søskebarn :) Ska bli spennende å se koss hu reagere på ein baby åg. Testa litt me denne ;)

Slenge ud d sista magebilde så e tatt. Her e eg 20+2

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Der kom dår endelig et nytt innlegg :)
Stakkar AE så e syge..:( håpe d går øve snart, hu har vel vært åpp å ner i ei uka nå? :s

Hehe, e minien liga aktive så AE så slide dokk litt, hehe :p men nå har du jo ikje stressa så mye dette svangerskape, så håpe h*n e rolige når h*n har komt ud, sparka ifra seg der inne :)

D e nok ikje lenge t du blir tante nå nei, ska bli spennande:) Eg syns d e knallkjekt (kankje for eg ikje har unge sjøl..?) så blir d jo spennande å se kos AE reagere, håpe hu blir ein "babyelsker" hehe :)

Men me snakkes nere hos tante på pølsesuppa seinare :D Have fun :D

*Koz Koz*

19 september, 2008 07:54  

Legg inn en kommentar

<< Home