fredag, august 15, 2008

Ja-a..

Ja då e "hemmeligheten" ganske så godt som ude, så då blogge me om d ;)
Eg har ein baby i magen min , å min lille øyensten ska bli storesøster.
Termin e 2 februar 09. Har allerede vært på to ultralyder å ska på den ordinære ultralyden 2 september :)
Full me på tickeren onna linkene t høyre. Der telle me kor store babyen e for kver dag :)
Her e bilde fra ultralyd når eg e 10 uker på vei, å magebilde fra uke 15. Magen kom rimelig mye kjappere denne gangen enn sist gang!!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ååå, såå søøde :D eg e så sikker på at d blir ein gutt denne gangen, kjenne d på meg, hehe :D Men eg får ikje opp linken på siå :( får gå jem å se om eg ser den der :)

19 august, 2008 10:14  
Blogger Brit Og Stian said...

Å, tror du det? Stian åg tror d.. Hihi.. Men eg har jentefølelse.. (men me ska jo ikje tro på meg ;p)

21 august, 2008 22:44  
Anonymous Anonym said...

nei, me tror ikje på deg, hehe=)

25 august, 2008 13:00  

Legg inn en kommentar

<< Home