lørdag, april 09, 2011

Endelig..?

Hehe, bedre seint enn aldri?

Eg har tenkt lenge på å blogga, men har rett å slett ikje hatt så mye ti t å sitta på pc-en..

Eg kan gi ein lide oppsummering på året som har gått.





Ifjor på denne tiå va eg syge. Uden å gå i for mye detaljer, så kan eg fortella at eg va ganske syge. Eg jekk teslutt t legen. Hu tog någen blodprøver å tog den lette veien : eg hadde lavt jernlager. Selv om eg ikje va enige, så begynte eg på jerntabletter, men d hjelp ikje. Eg blei bare værre..
I tillegg t at eg kjente på koss tilstanden min va, så jekk jo dette ud øve min kjære mann, å mine to søte små, så d hjalp jo heller ikje på samvittigheten.. Kjente livskvaliteten va lave :(


D va meiningå at heile familien sko reisa t Houston i sommer, samen me min familie. T samme menigheten me va i når prinsesså va 3 mnd. Men d blei t at me avlyste d, selv om mamma å di reiste. Men meg å Trine fant ud at me sko ta ein jentetur å besøga di i ei uga (di va der i 3 uger).
Eg grua å gleda meg. Eg hadde lyst t å kosa meg, men grua meg pga eg va redde for at eg ikje fekk nyda turen..
Flyreisen jekk greit. Lange, men d jekk greit. Eg va veldig glae for at ungene ikje va me, hehe :)
Når me ankom flyplassen sto den beste velkomstkomitéen der å tog imot oss :) Å Hege hadde planlagt alt fra dag t dag ka me sko gjør fornåge. Så me prøvde oss på shopping på Kate Mills (Kvadrat e et lide småsenter i forhold).
Eg kjente at helså sleid, så d va ikje så kjekt så eg hadde håpt. Ittepå reiste me rett t Lakewood (menigheten), di hadde kveldsmøte på lørdagskvelden. Her jekk eg fram t forbønn (ein mann ba for meg at eg sko bli friske). Å allerede samme kvelden kjente eg at eg va goe i formen!!
Resten av turen koste eg meg masse me både shopping, å tivoli samen me go'gjengen min! Å bra møter, -ikje minst :)

Eg e så takknemlige t Gud!! Han e god! Dette e ikje fusste gangen eg har blitt helbreda, men eg tror faktisk at d e denne gangen eg har vært sykest. Å d gjorde godt å få tebage energien, å få kooost meg me mine herlige små (å han store ;P).



Når me va i Houston, så va der ein orkan på vei inn fra kysten. De snakkte veldig mye om d på tv, de tar været skikkelig på alvor der borte. Mange forhåndsregler. Heldigvis opplevde me an ikje, men me fekk oppdateringer ka så skjedde i andre byer i nærheten. Legge t ein video eg filma fra Weather Channel. Her snakke di ikje så mye om d, i forhold t de andre gangene me såg på.




Itte sommeren sa eg ja t å bli konsulent for PartyLite. Någe eg ikje angre på. Storkose meg me både penger, utfordringer, fine produkter å masse goe lukter, mmm :)
Høsten blei travel me masse partys, så d va godt me juleferie når den kom :)














Nå har endelig våren komt, å eg fryde meg i solglansen å varmen så e sakte men sikkert påvei. Herligt :)

1 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

Jeeeij! så kjekt me ein oppdatering! :)) eg bare leste den 4 mnd seinere :p

Sååå kjekt at du blei helbreda! Gud e god! Huske både du å mamma sleid me någe lenge :(

turen vår t Houston va galkjekke!! Sko jerna tatt den ein gang t :))))

Men nå stikke snart alle dokk + Hege t Mallorca, kan tenka d blir knallkjekt :) heldigen :)

Når eg såg d nedersta bilde du har lagt ud, fra når me jekk tur i snøen, så savna eg jul. glede meg så masse t jul å snø å koz ijen <3 :)

Men nå e d vel på tide me ein ny oppdatering? hehehe :) :-*

Klem Trine

10 august, 2011 10:02  

Legg inn en kommentar

<< Home