mandag, mai 24, 2010

Den sista tiå

Den sista tiå har bringt mange blanda følelser å opplevelser for oss. Å d har vært lide blogging på meg på ei stund. For eg har ikje hatt lyst t å blogga om d, å eg har ikje hatt så mye aent ellers på tankene mine..

Me mista to familiemedlemmer me 7 ukers mellomrom, å hadde ein festlige sammenkomst et par uker itte den siste begravelsen. Mye e sårt, å d va vanskeligt å veda kossen me sko reagera.

Helså mi e for å sei d kort; på tryne. Eg går på jerntabletter som legen tror kan ver kuren, men kjenne ingen endring, så ska t legen igjen denne ugå å se om der e någe aent. Eg kan ikje leva sånn..

Ungene e for tiå friske. Rennende neser telle vel ikje så mye..?
Storesøster e merkbart i 3 års alderen, å d kjennes på kropp å sinn (på både liten å stor).
Lillebror smile å har d bra, men holde på me hjørnetenner, så e litt plagte innimellom..


Ellers så glede me oss t ein fine sommer me masse sol å glede for alle mann :)


3 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

off ja.. d har vært ein hard vår for dokk..
Men håpe jaffall legen kan komma me någe smart denne gangen så du kan bli bedre... vil ikje at du ska ha d sånn ..<3 :)

27 mai, 2010 06:31  
Blogger Brit Og Stian said...

Tusen takk Trine-mor. Glad i deg :-*

27 mai, 2010 11:45  
Anonymous Tante Trine said...

glad i deg åg, goa storesøsterå mi :-*

28 mai, 2010 13:54  

Legg inn en kommentar

<< Home