lørdag, juni 05, 2010

Håndarbeid

Eg har intressert meg for strikking å sying i d sista (altså, eg bjunnte å ta opp strikking for 2 år siden, å begynte me sying for under 1 år siden, men har hatt ein liden pause nå).
Har strikkt huer, tepper, votter, tøfler t både store å små, sydd ein voksipose, å har fleire prosjekter på gang. Nå holde eg på me ein hals eg strikke t jentå mi så hu kan bruga t høsten. Å itte d så ska eg strikka ein jakke t guttebassen min, før eg ska prøva meg på å strikka ein genser/jakke t megsjøl :) Å så har eg lovt svigerinnå mi at eg ska sy ein voksipose t babyjentå hennas så ventes i september. Hb eg huske kossen eg gjorde, hehe :)

Men nå kom eg øve ein blogg der der e ei så syr kosedress t unger på bestilling. Di va knallsøde!! Eg åg vil :) Men tror ikje eg tørr. Isåfall blir d lenge t, siden eg har nok planer framøve..

Ta ein kjikk; Heldress

4 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

Du e så flinke Brit! alt du får t, å ikje mist får tid t,:) eg holde ennå på me leggvarmerane mine, halvt år nå, haha :p
Den dressen va knall sjønne!! Sånnein sko di hatt, såg deilige ud :)

08 juni, 2010 06:54  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, takk Trine. Men nå e d jo lenge siden eg har vært produktive, då..
Ja, du må få gang hvis du ska bli ferige t høsten ;p
Så kan du begynna på et aent prosjekt ittepå :)

09 juni, 2010 21:16  
Anonymous Anonym said...

di dressane va jo knall tøffe!vil gjerna blime deg å sy sånne vis du finne utav kossen!;)
therese;)

12 juni, 2010 21:03  
Blogger Brit Og Stian said...

Ja, sant di va!?
Eg har funne oppskrift! Har du symaskin? Me kan snakkast når me begynne på strikkekveldene igjen :)

13 juni, 2010 22:15  

Legg inn en kommentar

<< Home