tirsdag, september 21, 2010

Eg har visst blitt "konsulent"

Har gått å tenkt så lenge på at eg ska blogga, men har bare ikje hatt ti å energi t d.. Va i Texas i juni, på jentetur me Trine. Har fremdeles planer om å laga ein egen post om d. Men dn får komma ittekvert ;)
Nå vil eg bare publisera at eg har blitt konsulent så d hette på fint. Stian bare fnyse av d.. men men.. For et selskap så hette PartLite. Me selge i hovedssak lys, både med lukt å uten lukt. I mange farger å fasonger. Men der e åg masse fine pynteting så du kan ha lysene i :) Å andre måder å setta lukt på rommet, som for eksempel duftestrå i olje.
Eg anbefale å gå inn på nettsiå for å se ka di har. www.partylite.no . Åsså gi beskjed t meg når du vil ha selskap! Eg komme eg ;)

Legge inn et bilde av den eine Naturlig Moderne me rognebær oppi t dekorasjon :)






Må skrøyda av den nye sofaen våras åg. Endelig fekk eg malt stuå, å fått inn nye sofa. Bildet e litt gammalt. Me har fått malt vinduskarmene åg nå :)

4 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

jeeeij, endelig ny post! den har eg venta lenge på! :)
Eg syns d e kjempe kjekt at du har blitt konsulent for PartLite! udenom at d kan bli veldig dyrt for meg, hehe :p
Nå glede eg meg masse t selskape mitt 5 oktober! t nå e d 7 stk så komme, men håpe d komme mar ;)

Den nye sofaen e kjempe fine!! passe veldig godt inn i stuå dokkas :) Åsså har d blitt så fint itte dokk har malt å fjerna di forferdelige hyllene :)
Dokk e flinke! :)
Å for å ikje snakka om gjerde!! d e jo kanon fint!!! Flinke Stian! :)

23 september, 2010 20:58  
Blogger Brit Og Stian said...

Tusen takk Trine :)
Du e så oppløftende :)
:-*

24 september, 2010 20:10  
Anonymous Trine said...

jooohooo? på tide me ny post elle? hihi :)

07 januar, 2011 10:27  
Blogger Brit Og Stian said...

hehe, ja eg e heilt enige :)

10 februar, 2011 10:32  

Legg inn en kommentar

<< Home