søndag, desember 27, 2009

Jul og bilderas :)

God jul!! D e iallefall d me pleie å sei..
D har blitt någen seine kvelder på oss alle, å ungene har våkna tidligere enn vanlig, så d har ikje blitt mye søvn på oss.
1 juledag våkna di kl 6 om morningen. Å alt dette julastyret har stressa di litt, tror eg. For begge to har sutra å skrege store deler av di siste dagene. Så 1 juledag reiste me jem tiligt. Begge ungene sovna i bilen. På tross av at J allerede hadde hatt ein kvil.
Å ittekvert begynte eg å bli syga, buhu.. Knoklene å musklene værke, vondt i håve, tungt å pusta.. Snufs.. kem vil vel ver syge på jul?? :(

Legge me någen bilder fra julen våras.
Trine kjøpte Wii, så der va ein liden goe gjeng så blei sittane foran tv-en om kvelden på julaftå. Å Hege å Trine bokse mot kverandre.

Å farfar hjelpe AE å kle på di nye klenå t dåkkå. Han kunne dette her :)





























7 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Wii e best, me spele mario bros + wii sports resort her

27 desember, 2009 18:45  
Blogger h said...

ska sei du får gjort mye i desember...! :) og blogg oppi d heila.. :) tusen takk for julakort, d va så koseligt! :) har dåkke landa itte julastriå og flyttestriå..? snart nyttårsfeiring, har dåkke spennane planer då? :) ønske dåkke et godt og innholdsrikt nytt år! :)

29 desember, 2009 19:18  
Blogger Brit Og Stian said...

Hihi, eg prøvde bare å boksa. Eg fekk ikje verme. Der va fira joystickere. Ein t kver søster, utenom meg - den tog Stian ;p

Ja, eg syns åg at me har jort mye denne månen :) Har vært hektisk. Men me har heldigvis klart å skaba litt julastemning forde. Me stor takk t snøen ;)
Bare hyggelig. Eg visste ikje ka Frode hette t ittenavn, så eg hb ikje han blei fornærma? :) Eg må få tatt ein tur ud t deg å se kossen dåkke bor, å hilsa på Frode på ein skikkelige (edru) måde! På nyåret?
På nyttår komme bror t Stian å kånå, å lille gutten diras på 1 år. D blir koselig :)
Hb dåkke får ei fine nyttårsaften! Å et herligt år!!

29 desember, 2009 20:52  
Anonymous Tante Trine:) said...

mange flotte bilder Brit! Flinke du :)

Dumt at du ikje fekk så veldig kjekke jul i år, men dokk har jo stressa siden 1. desember åg då ..:p
Men ungene konne sove litt lenger, heilt enige!
Godt at du blei fort friske, ikje kjekt å ver syge i julen!

Wii e jo kanon kjekt! Dokk må komma å værme mar, så bytte me bare på å spela, hihi :)

05 januar, 2010 07:07  
Anonymous Anonym said...

kjempe fine bilder big sistah! :P kjekkt å ha dåkke her på julaftå :D dåkke må bare komma opp så kan me spela wii alle samen ja ;D hadde vert oseligt ^^
keep up dah blog ;)
love yah <3
xoxo - hege

11 januar, 2010 18:44  
Anonymous Tante Trine said...

Savne oppdatering :)

29 januar, 2010 06:55  
Blogger Brit Og Stian said...

hehe :)

31 januar, 2010 20:09  

Legg inn en kommentar

<< Home