mandag, februar 18, 2008

Eg e FRIIII!!! :::DDD

Idag va min fusste dag som arbeidsløs! Å eg DIGGE d!! :)
Meg å tullemor har kost oss, gått tur å vært me Therese å Ada Sofie :) Di e heldiggriser å ska reisa t Thailand imårå å ska ver vekke i 3,5 uker!!
Lenge inn litt bilder av na me d sama.
Her sitte hu å kose seg oppi vasken på kjøkkenet :)

Idag jekk hu 2 eller 3 skritt!!! (Tror d va 3, men eg va heilt øvide, så eg fekk d ikje heilt me meg) Stora flinka jentå mi :::)))


Her sitte hu i oppvaskmaskinen å kose seg:)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jippi! Endelig va du friii =) Tippe d ska nydas ja, hehe. Så kan AE fortsetta me utviklingå si åg, hihi =)

Sjønne hu e på bildene, i vasken å oppvaskmaskinen =) Love godt dette, ser ut som hu blir ei vaske kåna, hehe =)

20 februar, 2008 11:03  
Blogger kenneth & linda said...

så sjønne u va der u satt:)

10 mars, 2008 16:40  
Blogger BøllaBJ said...

Men kordan ska det gå med BigBiteBryne nå?

19 mars, 2008 23:34  
Blogger Brit Og Stian said...

I don't care ;p

21 mars, 2008 23:31  

Legg inn en kommentar

<< Home