torsdag, desember 07, 2006

6. Desember

Det er sjette desember idag. Idag er det sjette desember. Alle store og små, opp og stå, ut og gå. Det er sjette desember idag.
Idag e d min kjære mann sin bursdag :) Brit sto opp ekstra tilikt å bagte kaga. Så reiste hu på sentermøte, å så reiste hu på besøg på jobben t Stian me sjokoladekaga :)
Seinare på kvelllen fekk me jester, mamma å søster t Stian, svigerinne, å min mamma å pappa, åsså lillesøstrene mine. Mamma t Stian hadde lagt sin berømte daimkake. Åsså mamma min hadde lagt kaga me gule krem. Å Brit lagte sin berømte ostekake :)
(Der e mer ijen BJ, visst du e kjappe..)

2 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Kaaake, jeg eeeeelsker kake, hilsen kakemonsteret...
Jeg skal snart bake delfiakake

08 desember, 2006 02:30  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, stemme d.. Du hadde jo d me t oss på jobb :) D huske eg! :)

09 desember, 2006 18:10  

Legg inn en kommentar

<< Home