søndag, oktober 01, 2006

Møte i Bergen me jobben

Va i Bergen fra tirsdag t onsdag. Aldri vært der før, så va jo ein litt ny opplevelse :) Blei henta av hu så drive på Lagunen på flyplassen å blei kjørt t møte. Satt der i 11 timer, så bar d t ud på middag ittepå. Meg å Hien (hu så drive på Sannes) fekk såvidt sjekka inn på hotelle mellom møte å middagen.. D va kanonfint!!! Wow! Heilt nytt, åpna i sommer! Clarion, midt i sentrum. Eg e så heldige at Silje, svigerinnå mi, skaffa ein billige pris pga hu jobbe i den kjeden :) Sjekk DEN lysekronå!!
På møte så hadde me besøg av forskjellige folk så sko helpa oss me ditt å datt.. Mette, hu nya regionssjefen våras dilla opp me masse godt på bordet heila tiå! Mad, kaga, snob, you name it! Denne kagå va d lillesøster hennas så hadde lagt t oss (hu går i lære som konditor).
Me spiste middag på Egon i sentrum. Har aldri vært på Egon før, va koselig lokaler, men va ikje så voldsomt imponert.. Sånn Mexicana wannabe.. Måtte gå i baren å bestilla sjøl ka me sko ha, både drikka å mad.. Restaurant, liksom... Åsså va ikje maden den beste heller... Menmen, så vett me d ;)
Itte me hadde spist, ville meg å Hien legga oss, va trøtte.. Mens någen ville ud å kosa seg mer.. Når me sko ud, så HØLJA der ner!! Fyttikatta! D va BERGEN me va i, ja, hehe... Egon sto å delte ut gratis "regnfrakker" t gjestene sine!! :)

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

hello!
i'm italian.your blog is beautiful
i have got a blog:
www.superjuventus.blogspot.com
you go in my blog and you write a comment
by

01 oktober, 2006 14:41  
Blogger h said...

ALdri vært i Bergen før?? off då! bergen e herligt..eg spise allti på egon, eg lige meg der... ;)

01 oktober, 2006 23:44  
Blogger BøllaBJ said...

Fysst og fremst: Enig- Egon suge, de kjøre MacService, må tebage te kassen for litt dessert-en sann rema-restaurant, foreslår en boikott.
Secundo: man merke når en middelhavslandsfyr har kommentert på bloggen din: "youre blogge iss soooo beautifulle...". må vær en bloggturist.
Ellers e det en ny måned og eg har lovt en ny post kver måned, så nå tenke eg så det gagne
Fint hotell forresten

02 oktober, 2006 00:43  
Blogger Kristian said...

egon er konge. Jeg er konge. jeg og egon er best

02 oktober, 2006 22:27  
Anonymous Anonym said...

ikje alle så har d så bra nei, elle ka Kristian? hehe.
Men va jo snilt av Egon å gi gratis regnfrakk då? :) fine kaka forresten! :)
Klem Trine

03 oktober, 2006 11:50  
Blogger betha said...

lige egon godt eg, får ka du betale for.. :) :)men så e kanskje ikkje eg den mest kritiske te sånne plasser.. evig student vett du.. :)
reise forresten hjem imårå, på ubestemt tid.. forklare seinare.. men me snakkes då snuppa! håpe de går bra me deg å dine :) kjempe klem!!!

05 oktober, 2006 22:55  
Blogger Kristian said...

Du og jeg får dra på egon da veoit du elisabeth... skal til kr.sand neste uke:=)

12 oktober, 2006 18:41  
Blogger betha said...

brit: regne me å bli hjemme te ut i neste uke en gang.. så hvis du har mulighet syns eg me ska ta en amys aften i stavanger...
kristian: skulle gjerne joina deg i kristiansand, men e hjemme for tida.. håpe du hadde ein fin tur ihvertfall :) får ta en tur på egon neste gang du reise ned... å trosse alle "egon suge - tendensene" inne på bloggen her..

20 oktober, 2006 00:57  

Legg inn en kommentar

<< Home