onsdag, desember 06, 2006

5. Desember

Det er femte desember idag. Idag er det femte desember. Alle store og små, opp og stå, ut og gå. Det er femte desember idag.
Denne dagen bjunnte roligt på jobb.. Hehe, mange trøtte folk så va sultne :) Nei! Dr va intriger idag åg! Hadde ikje fått alt brøde eg hadde bestillt! Fekk 60 grove (som bestillt), å 10 lyse (av 160!). Ringte inn t bakerie å sa d, å di visste visst om d, å holdt på å fiksa d. Eg sa eg MÅTTE ha di INNEN klokkå 11. Åjaaaa, du får di før d... Klokkå blir kvart på 11.. Brit ringe, KOR bli di av?? "An e der snart." Brit: "Okey, så an e på vei?". Dame: "Ja". Klokkå blir hall tolv!!! Ingenting.. KVART PÅ TOLV komme di!!! Hadde dette våre igår hadde eg føge i strupen på an!! (tirsdagen har et rolig rush..) KEM E D VEL SÅ GÅR PÅ UNGDOMSSKOLEN, SÅ VIL HA GROVT BRØD T LUNCH???
Argh!
Ellers va d ein fine tirsdag :) Mamma kom plutselig på besøg å spiste rekesalat hos meg :) D va kjekt!

2 Comments:

Blogger h said...

hihi...lenge leve arbeidsplassen min...! e så gla eg bare jobbe i helgene! ;)

06 desember, 2006 18:34  
Anonymous Anonym said...

Mer brødhistorier å kommentere, føles som julaften for denne onanyme personen. Leverandører drite i avtaler, ingenting nytt med det!

08 desember, 2006 02:27  

Legg inn en kommentar

<< Home