lørdag, desember 02, 2006

1. Desember

Det er første desember idag. Idag er det første desember. Alle store og små, opp og stå, ut og gå. Det er første desember idag.
Jah, då va d et år siden sist. Tenkte kanskje at eg sko laga dette t ein tradisjon :) (glede meg t commenten t bj)
Idag va d tilikt opp, på jobb.. Greie dag på jobb, aent at eg bjunne å få ganske vondt i ryggen..
Itte jobb bar d jem, å laga middag. T middag kom Hege å Keth så sko sova hos osse :) Me koste oss me risotto t middag, pannekaker t kvelds. Popcorn å snob, åsså såg me Ice Age 1 på norsk, den e BEST! :) D sa'kje eg! Eg likar'kje den katten. An e ein tankeleser... Thihi..

2 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Ah, nå e hu tebage, konkurrere mot Ali fra Touyen, Kindersjokkis-kalenderen min, og billig-flybillettkalenderen te SAS om oppmerksomhet i desember, men eg må sei at desember i fjor va en veldig bra måned på denne bloggen, særlig innlegget fra Brits siste bighorn-julebord.
Eg har og litt julestemning på bloggen min, ny comment på siste posten

03 desember, 2006 12:02  
Anonymous Anonym said...

hihi, lige denne tradisjonen eg :D så har eg någe å jør på skolen åg, hihi. måtte le av av is tid; d sa'kje eg! hahaha :D
Trinimini

11 desember, 2006 11:40  

Legg inn en kommentar

<< Home