torsdag, oktober 26, 2006

Va på ultralyd idag :)

Babyen smatta me munnen å vifta me armane :) Kjempekjekt å se på! Damå tog mål å sjekka at alt sto bra t me den lille.. Me hadde ein ekstra sjekk på hjerta, me farger. D e någe nytt di har begynnt me, men me måtte skriva samtykke. Alt va heil fint :)
Babyen låg kjempefint t når me begynnte me ultralyden, men ittekvert så la an seg litt dårligt t.. Krøllte seg liksom heilt isamen, så d blei vanskeligt å finna d di sko måla å sånn.. Men di fekk d t, hehe :)
Heilt i slutten spørte damå om me ville veda ka kjønn d va.. Eg har vært veldig mye fram å tebage på dette, suns d e kjekt å ver nysjerrige. Åsså blir eg provoserte av folk så ikje har någe me d, så maaaase!!! om at me måååå jo veda ka kjønn d blir!!! ÆÆÆ!!
Men me sa ja, at me ville veda d. Så hu dama stressa voldsomt, for an låg så krølla isamen. Men så fant hu et bilde så viste "rett hjem". Å der va der to streker :) Ingen pung, å ingen pilt.. Så då blir d Prinsesse Anna Elisabeth ::))

6 Comments:

Blogger Brit Og Stian said...

hb eg åg :) Går bare vente :)

26 oktober, 2006 23:15  
Anonymous Anonym said...

:D jiiiipppiii!!!! :D:D sååå søde hu e :D:D Min tante bebis :D

27 oktober, 2006 11:36  
Blogger Brit Og Stian said...

:D :D :D

28 oktober, 2006 20:08  
Blogger h said...

rosa rosa rosa!!! hehe... kjekt me ei jenta! =) eg e ein av di så suns d e kjekt å veda ka d blir... så eg hadde sikkert vært sånn "maser" hvis me ishe hadde fått veda d nå... ;)

01 november, 2006 18:02  
Blogger BøllaBJ said...

Og eg som hadde handla lego, radiostyrte bil, og et biltema-nybegynnersett, hm, jaja, eg får jo glede av alt dette sjøl! Dokke får mala et rom rosa, og no more parties like Big Horn-gjengen på besøk

03 november, 2006 23:36  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, Bølla, d komme d aldri t å bli igjen uansett ;)
Legoen kan du jo spara på t mulattgutten komme ;)

05 november, 2006 13:08  

Legg inn en kommentar

<< Home