lørdag, desember 02, 2006

2. Desember

Det er andre desember idag. Idag er det andre desember. Alle store og små, opp og stå, ut og gå. Det er andre desember idag.
Idag sto me litt tilikt opp. Spiste frokostbrød me smelta ost å piffi t frokost. Åsså egg, mmm..
Ittepå malte me nisser :) Kuglenisser me isopor-håve, åsså sånne små søde gips-figurer. Kjempefine blei di :)
Åsså kom hu så ska ver daglig leder for meg, jem t oss å lerte litt om månedsoppgjøre.
Ittepå har meg å Stian kost oss me goe middag å film :)

2 Comments:

Blogger h said...

hihi....kati ska du skriva om søndagsåbent..?? hihi... bare så d e sagt, så va d EG så leverte ud 50 subs t ei litt stressa brit den dagen....og ja, eg må sei eg lo litt..HIHI.... gikk d greit, brita? ;)

05 desember, 2006 19:10  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, takk Kry! Ja, d jekk bra :) Har blogga om d nå ;)

06 desember, 2006 06:47  

Legg inn en kommentar

<< Home