lørdag, november 26, 2005

ÅÅÅÅ!!!!

ÅÅÅÅ!!! Frustrasjoooon!!! D suge å bare ha ein bil!!
Idag fekk Brit låna bilen t mamma å pappa t trening. Stram Opp kl. 10.00. Så sko eg ta sol ittepå, så di sko få bilen ijen ca kl. 12... Jada.. Brit står opp, jørr seg klar, spise frokost.. Rett før hu går, ska hu bare dobbel-skjekka tidspunktet.. Å rektikt nok! D va feil!!! Timen bjunne ikje før 11.00, å då rekke eg ikje tebage t når pappa sko ha bilen ijen... AAAArrrgghhh!!!
Någen så vett om någen så har ein bil formye?? Eller så ska ji vekk sin? ;> Hadde vært veldig fint for oss...
Ja, eg vett ka buss e. Å eg tar an kver onsdag t jobb, å når eg ska andre ting.. Men eg vil ikje ta an svette å galen itte trening...
Offameg... (snufs)... :(

3 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Eg vett ikkje kaffor et treningssenter du bruke, men det eg brukte va der dusjer i, og de va goe og(les min blogg), så eg pleide aldri vær svett itte trening.
Men hvis du lese bloggen min vil du og se at man komme på mange unnskyldninger for å ikkje trena, og denne va heilt fine

28 november, 2005 11:23  
Blogger Brit Og Stian said...

Haha!! :p
Du får ikje me meg inn i ein felles-dusj.. e ferdige me den tiå...

28 november, 2005 12:51  
Blogger betha said...

savne deg!!!!!

29 november, 2005 00:43  

Legg inn en kommentar

<< Home