lørdag, november 19, 2005

Godt å veda atte någen sette pris på osse!!

Fredag.. Brit å Memma i 2 etg.. Sko ha et firma så sko ha julabord.. (sesongen e i full blomst). 36 pers.. Menner.. ei dama.. Alt går kjempefint!! Alle kose seg, å ingen skandaler.. (aent enn at kokkene klarte å steiga for få biffer..) Di satt i mange timer å drakk å spiste.. Så.. Oppgjørets time; Sjefen skrøyda voldsomt! Dette jekk jo kjempebra! Her sko di jammen meg komma ijen!! Regningen; Rett øve 23 000 kr.. Tips; 0 kr. WHAT!?!? Skrøyda han ikje?? Va han ikje kjempefornøyde?? Sko han ikje komme ijen??
Må få sei d, atte dette va ikje ein fine avslutning på dagen.. Et firma så har rå t å spisa å kosa seg t den summen har råd t å tipsa! Di hadde budskjett på 25 000-26 000, så tipsa 10% tror eg ikje hadde skada di.. Eller i d minsta tipsa någen hundre?? Men neida..

3 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Mye triste nyheter denne helgå, men her e en glanyhet: Kristian har fått seg blogg:
http://kristiansprivate.blogspot.com
Eg fekk han te å velga rosa bakgrunn, syns det passte best te han, hehe, så alle sammen må gå å kommentera

19 november, 2005 15:54  
Anonymous Anonym said...

Tipsa de ikke noe? - tror jeg har svaret: jeg var jo ikke der:=) tihi og bare et par helger igjen, så er Big Horn eventyr. MEN vil savne DERE alle:=) kiss kristian

19 november, 2005 23:41  
Blogger Brit Og Stian said...

Tøysejenta, Trine!! :p Du får di tebage! For d va ikje nødvendikt!!

23 november, 2005 14:44  

Legg inn en kommentar

<< Home