tirsdag, november 08, 2005

Personalfesten!!

Igår va d personalfest hos Bjørnar.. Nå va d lenge siden sist.. Å godt va d! D va nok mange så måtte blåsa ud litt steem..
D va kjempekjekt! Stooorkoste oss!! Men d blei d vanliga at Bjørnar va bartender, selv om han sa at Hector sko ver d.. Men, Hector va ein av di så ikje kom...
Så som velkomstdrink, fekk Brit Fjellbekk av Bjørnar ;> , men ikje me akevitt å Sprite å Lime, neinei.. me vodka å farris/sukker å et stykke av frukten lime oppi.. (dette sko då erstatta Sprite-en...) hm.. smakte ikje så godt, så han drakk d sjøl :>
Ellers va d ein kjempekjekke kveld! Dette må gjentas snart ijen!!
-PS! Bjørnar!!! Me såg aldri någe t kagå di!! :p































15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sto jo mye om meg:/ Kristian

08 november, 2005 21:03  
Blogger Brit Og Stian said...

hehe.. har fått beskje av bjørnar å velma at d e ulovligt å skriva om Big Horn folk.. så.. Du får skylla på di!

08 november, 2005 21:39  
Anonymous Anonym said...

Kanskje ikke de vil at de skal stå der, men du får lov å skrive om meg... hehe:=)

08 november, 2005 21:47  
Blogger Brit Og Stian said...

Tusen takk ;>

08 november, 2005 22:07  
Blogger BøllaBJ said...

Hei Brit, kjempekult at du kunne komma på festen min, du skape alltid god stemning! Ellers er Kristian god til å danse, hehe!

09 november, 2005 17:41  
Anonymous Anonym said...

hallo:) ka spiste bj opp kaken før festen begynte? hmm... og en ting te...du får lov å skrive om bj og meg,så ikke kissa blir den eneste big horn personen du skriver om :)

13 november, 2005 02:40  
Blogger Brit Og Stian said...

velma? eller netti?

13 november, 2005 23:48  
Anonymous Anonym said...

velma :) liker å være anonym jeg :) kommer langt med deg hehe

14 november, 2005 00:31  
Anonymous Anonym said...

hei igjen det ska stå det!!!!!!! og ikke deg :) sorry....det har vært veldig travel dag på jobb så jeg er trøttttt :)memma

14 november, 2005 00:32  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe.. Så kjekt at du legge ijen comment t meg, Memma! Nå blei eg glae ;>

14 november, 2005 07:21  
Anonymous Anonym said...

Du har jo lagt ut bilder på bloggen jo:=) synes bildet med deg og björnar var så fint jeg:=) Nå drar jeg til Kr.sand med jobben vMen tar flyet hjem onsd allerede. Må ned i noe möter.... Kristian

14 november, 2005 19:22  
Blogger Brit Og Stian said...

Ja, måtte jo legga ud litt bilder vettdu ;> Du! Når du e der nere, kan du ikje c om du komme på å spør far t Jorunn om du kan få to sånne bilder me autografen? ;> Hadde vært kjempefint!!

15 november, 2005 16:23  
Anonymous Anonym said...

heisann brit denne rekorden må me slå hehe:)

15 november, 2005 18:14  
Blogger Brit Og Stian said...

Tenk ju, Ronny!! Grattis me farsdag på bursdagen din på søndag ;>

15 november, 2005 23:39  
Blogger BøllaBJ said...

You can never beat me, mvuhaha! Å nei, nå hjelpe eg deg bare...

17 november, 2005 02:09  

Legg inn en kommentar

<< Home