onsdag, november 02, 2005

AiAiAi!!


Brit har bjunnt på et nytt å bedre liv!! Legga meg tilikt, å stå opp tilikt ;> . D e hardt, men håbe på at d blir enklere når eg får rutiner på d... Har fått prøveuga på S.A.T.S. Va der idag å prøvde Stram Opp. Fytti katta så tungt!! Hadde ikje trodd d sko ver så gale, men joda! Nå e jo eg pingla åg, då.. Har ikje trent någe særlikt på mange år.. So I had it comming.. Hehe.. Beinå å armanne e heilt gèle.. Off, grue meg t imårå når gangsperren komme, ja..mhm..
Men d e herlikt åg! Føle meg mer opplagt når en bjunne dagen me ei treningsøkt!

2 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Gjennomsnittsåret te en treningssenter-aspirant:
Første måned: Man er mye innom, prøver forskjellig (alt er kjedelig bortsett fra nye aviser som man kan lese mens man sykler)

3.måned og utover: Det som trekker er dusjen (stor og fyldig stråle-ikke sparedusj og badstuen) man gir og opp sjekking pga. svetting og en sixpack som aldri dukka opp.

Siste tre måneder: Man glemmer ut at man er medlem, bortsett fra når man betaler regninger, så går man og trener en siste gang for å ta farvel med plassen, dvs. dusjene.

Ironisk nok var den første måneden gratis, mens de 11 månedene man ikke trente skal de ha penger for.

Er det bare meg som har opplevd dette, la oss ta en debatt!

02 november, 2005 14:34  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehehehe... D komme nok t å bli sånn me meg åg ;> Men eg ska prøva mitt besta på at d ikje blir tilfelle.. ;>

02 november, 2005 14:39  

Legg inn en kommentar

<< Home