mandag, november 07, 2005

Me prøve ijen ;>

Jess! Då va eg back in business ijen! Ennå litt vondt itte treningå på onsdagen, men me prøve litt forsiktigt. Denne gangen va d Aerobic 1 eg sko prøva...
Fekk ein kjekke øverraskelse når eg kom! Christina va der! Har ikje sitt henna på mange år! Å ikje bare va hu der, hu sko åg ver instruktør for timen!! ;> D va kjempekjekt! Litt tungt, men langt ifra så tungt så den så va på onsdag.. D va visst fusste gangen for Christina, så hu va nervøsen. Men eg suns hu va kjempeflinke!! Hb hu ska bjunna å ha fast denne timen!
Har ikje så vondt i musklene idag, så eg tror ikje d blir så volsomt mye gangsperr imårå... hb eg.....

2 Comments:

Blogger betha said...

åååå... Gøy!!! prata me christina sist uke, å då sa hu at hu sko begynna å ha timer der! Du må hilsa masse masse!!! Å hu e me deg ut å dansa salsa og!!! ;) Gi na en klem fra meg!

07 november, 2005 14:41  
Blogger Brit Og Stian said...

Ikje Christina t Anne Maren, nei.. danse-Christina ;> Ja, S.A.T.S. på sannes!

07 november, 2005 16:08  

Legg inn en kommentar

<< Home