onsdag, november 16, 2005

Velkommen Vinter!

Åååå.. eg elske når d snør! Tog bussen jem fra sannes igår når eg hadde vært i Stavanger. Line satt forresten på bussen! Kjekt å c Line ijen ;>
Merkelikt ver me har hatt i d sista altså.. Har jo regna i strekk i mange dager/uker.. Blei oversvømmelse på vei t sannes mange plasser.. grusveien raste isamen på bjelland-slettå på mandag, offameg.. Men på tirsdag (igår), kom Nelly tittanne fram ;> Å så bjunnte d å snø.. hm.. Kjekt ja!
Sto opp litt før 8 idag.. kikke ud.. litt av snøen har lagt seg.. 5 minusgrader ude... Fullmåne..ah..derfor.. Måtte skraba bilen når eg sko ud. Tenk!! For ein måned siden, så hadde me 20 gradre!!! Å nå va d minus 5!!
Men, men..
Kanskje d e håb om snø i julen alligavel?? ;D

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hallo...takk for besøket på tirsdag brit :) og takk for hjelpen...du e snill :) memma

17 november, 2005 13:06  
Blogger betha said...

sang, klang, tobben og bang...
gikk og kjeda seg dagen lang...
sang ville synge...
klang ville klynge...
og tobben og bang ville i båten å gynge...
sang, klang, tobben og bang...
gikk og kjeda seg dagen lang...
tobben sa hei...
klem i vei...
nå sier brita det samme som meg...
subbadedubbadedubbadedei...

hilsen førskulelærar studenten! :) så kjede seg... haha.. någe eg ikkje burde gjer, siden eg egentlig burde lest på 4 eksamenar... jaja... nå kjede ikkje du deg ihvertfall... :)

17 november, 2005 16:25  
Blogger Brit Og Stian said...

Hahaha!!! Du får d t! Setta et smil på meg ;> Du komme nok IKJE t å kjeda deg når du komme deg ud i denne jobben, nei!! ;>

17 november, 2005 17:53  

Legg inn en kommentar

<< Home