tirsdag, oktober 04, 2005

Hei å Hå!

Jippiii!! Me e så heldige å har fått ei konge-seng av någen fantastiske venner!! IIhhaaa!!
Føle meg som Prinsessen på erten :> Kjenne bare madrass når eg legge meg, kjenne ikje bunnen! Heeerlikt!! Idag låg eg bare å drog meg, gadd ikje å stå opp, va så dualle godt å bare ligga! Låg i midten av sengå, men der hadde alligavel vært plass t Stian på siå av meg. Låg litt på mi sia, men då hadde d alligavel vært plass t tri andre på den andra siå.. Thihi.. Herlikt!
-Tuuusen takk Therese å Stig!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

det va godt å hørra..har og sove godt i den sengå..:)va litt redde for at dokk ikkje kom te å sova någe særlig godt,men d gjor dokk jo så det va bra.
nå har eg endelig skreve en comment tebake te deg så nå kan du ikkje klaga!hehe.me snakkis vennen.nattaklem therese

05 oktober, 2005 21:23  

Legg inn en kommentar

<< Home