mandag, september 26, 2005

Ny start

Ny høst betyr Ny start for Brit. Har blitt inspirert å gira på eindel ting i d sista.. Som for eksempel å studera! Har lust å studera Medisin på Universitetet. D så e drid, e at Universitetet i Stavanger e så nytt, så di har ikje Medisin. Så eg tenke at siden eg har gått på Formgivning på vgs, så e eg jo heilt GRØNNE på denne emnet. Så Brit tenkte at hu sko gå ett eller to år på Helse og Sosial på vgs å håba på at Medisin har komt herte når eg har jort d...
Så har Brit blitt inspirert t å bjunna å trena! (Oioioi! Sjokk!) Har lust å gå på Yoga, virke ganske spennanne! Tenke på å bjunna på S.A.T.S. , men så har eg hørr litt forskjellikt om di.. någe bra å någe dårlikt.. så eg e litt i tvil.. E ganske dyrt åg! Någen så har erfaring fra S.A.T.S?
Å så har eg tenkt å få inn litt mer rutine på megsjøl, å gå litt tebage ijen på ting å tang :)
God Høst alle samen!!

3 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Bjørnar seie: Brit kan få te alt hu bestemme seg for, men eg tvile på at hu får me seg Stian å trene!

26 september, 2005 02:24  
Blogger Brit Og Stian said...

haha! Koffor d? Han trente før, men blei så opptatt av meg når me blei kjærester at han ikje hadde ti t d lenger, men nå vil han bjunna ijen.. Får han nok ikje me på Yoga, nei, men han ska trena vekter mens, Brit trene kjekke ting :)

26 september, 2005 02:26  
Blogger BøllaBJ said...

Tror nok Stian foretrekke hetero-hjørna av treningsstudioet ja!

26 september, 2005 02:29  

Legg inn en kommentar

<< Home