lørdag, oktober 01, 2005

Heia Tufte!!


Har dåkk (appelere t et stort publikum :>) sitt den nye reality-serien på TvNorge? Driiikult! Handle om ein gjeng me tallentlause menner så så å sei aldri har tatt i ein fotball (eller trent i d heila tatt) før, så ska laga et fotball-lag. Di ska trena i någen mnd, så ska di spela kamp mot Vålerenga teslutt.
Fusste dagen spelte di kamp! Mot tenåringsjenter! Å tapte 10-0. Di sprang rundt på banen sånn så eg jørr; vekk fra ballen.. (nesten, då..). Han eine klarte ikje mer enn 3 push-ups på knærne! Så hadde di cooper-test, haha, di va jo heilt ferdige ittepå :> . Her e ett bilde av Martin, han e ein av di kulaste! Han lesspe når han ssnakke, åsså definere han defenissjoner, thihi.
- Heia Tufte!

1 Comments:

Blogger betha said...

å hei å hå.. e de han du har på msn'en din? eg stokk sånn når du sko sei någe te meg her ein dag... for då plopsa plutselig han der opp på skjermen.. :) haha... jaja.. kjekt at du har fått deg web-camera... så kan pipi fylla me på dåkke å at alt går greit for seg.. akkurat nå sitte dåkke å spise middag! å mens eg vente på at du ska komma tebage følte eg meg som ein kikkar, så eg måtte bare finna på någe aennt imens :) kos dåkke!!! kjempe klem! å du... ska du någe te helgå? komme kanskje hjem...

02 oktober, 2005 16:14  

Legg inn en kommentar

<< Home